اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تغییر ‏ساعت کاری ادارات ‎کرمانشاه از فردا/ مصرف برق باید ۳۰ تا ۶۰ درصد کاهش یاید

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: ادارات استان موظف‌اند در ساعات اداری ۳۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه سال قبل کاهش دهند و در ساعات غیراداری هم میزان مصرف باید ۶۰ درصد کاهش یابد.

تغییر ‏ساعت کاری ادارات ‎کرمانشاه از فردا/ مصرف برق باید ۳۰ تا ۶۰ درصد کاهش یاید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: از ۱۶ خردادماه ساعت کاری ادارات دولتی استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه و در روز پنجشنبه از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریورماه سال جاری ادامه دارد، گفت: دستگاه‌‌های خدمت‌رسان مانند مراکز امدادی، درمانی، اورژانس، خدمات شهری و شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی مشمول این تغییر ساعت نمی‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین تغییری در ساعت کاری هیچ یک از مراکز زیر مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در سطح استان، در تابستان اعمال نخواهد شد و ساعت کار در مجموعه برابر روال معمول خواهد بود. 

وی ادامه داد: ادارات استان موظف‌اند در ساعات اداری ۳۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه سال قبل کاهش دهند و در ساعات غیراداری هم میزان مصرف باید ۶۰ درصد کاهش یابد.

مهرتاش افزود: اداراتی که دارای دیزل ژنراتور هستند اگر در زمان پیک مصرف به کارگیرند به ازای هر کیلو وات ساعت براساس تفاهمنامه شرکت توزیع، یک‌هزار و ۵۰۰ تومان پاداش دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‌ که کشاورزان از ساعت ۱۲ تا ۱۷ به مدت ۵ ساعت از برق استفاده نکنند در مابقی ساعات مصرف برق آن‌ها رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول