اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام خمینی با سلوک عملی سرفصل آزادگی در تاریخ معاصر ملت ایران شد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امام خمینی بزرگ مردی بود که با سلوک علمی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم رقم زد.

امام خمینی با سلوک عملی سرفصل آزادگی در تاریخ معاصر ملت ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عصر امروز در گفت‌وگویی به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل (ره) اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

وی افزود: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمی و عملی وبا پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم رقم زد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: این قیام نقطه‌ عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ بیداد در کشورمان بود که به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و تا سقوط رژیم شاهنشاهی تداوم یافت.

به گفته سردار سالاری، در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) در حرکت است و نهضت خمینی شریف نیز استوار و الهام بخش در جهان به پیش می‌رود.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول