اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جهان در شناخت سیره امام خمینی(ره) ناتوان مانده است

معاون حقوقی ستاد رسیدگی به امور مساجد کشور اصلی‌ترین عامل نهضت و انقلاب امام و دلیل مانایی آن را ایمان به خدا و داشتن هدف دانست و گفت: جهان اسلام در شناخت سیره و رفتار حضرت امام خمینی (ره) ناتوان مانده است.

جهان در شناخت سیره امام خمینی(ره) ناتوان مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدیان ظهر امروز در جمع عزاداران سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در محل مصلی نماز جمعه اظهار کرد: جهان اسلام در شناخت سیره و رفتار حضرت امام خمینی (ره) ناتوان مانده است.

معاون حقوقی ستاد رسیدگی به امور مساجد کشور اصلی‌ترین عامل نهضت و انقلاب امام و دلیل مانایی آن را ایمان به خدا و داشتن هدف دانست و گفت: ایمان چهار رکن دارد که جهاد و پای‌بندی به نظم و قانون از ارکان مهم آن است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فاقد هرگونه ارتش مجهز بود و در مقابل او دشمن تا دندان مسلح‌شده قرار داشت، افزود: با تمام وجود این مشکلات انقلاب اسلامی که طلایه‌دار آن حضرت امام خمینی (ره) بود به کشورهای منطقه صادر و باعث بیداری مسلمانان جهان اسلام در اقصی نقطه جهان شد.

به گزارش فارس، مرزداران غرب استان گیلان در سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با عزاداری خیابانی از مقابل سپاه ناحیه تا مصلی نماز جمعه شهرستان در رحلت حضرت امام خمینی (ره) اشک ماتم ریخته و سوگواری کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول