اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ارائه خدمات فرهنگی منطقه ۱۹ به زائران حرم ملکوتی رهبر کبیر انقلاب در پردیس مردم امام(ره)

پردیس فرهنگی و هنری «مردم امام(ره)» در ایام سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا شده و آماده ارائه خدمت به شهروندان در این ایام است.

ارائه خدمات فرهنگی منطقه ۱۹ به زائران حرم ملکوتی رهبر کبیر انقلاب در پردیس مردم امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی هدایت شهردار منطقه 19، گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی استیج سوگواره فرهنگی این منطقه در پردیس«مردم امام(ره)» به صورت مشترک با مناطق۲، ۶، ۱۰ و ۱۲ برپا شده است.

او افزود: پردیس فرهنگی «مردم امام» در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه  در ضلع شمالی حرم مطهر امام (ره) مقابل بخشداری شهر آفتاب برگزار می شود.  

به گفته هدایت برپایی نمایشگاه عکس و بریده جراید از سیر تاریخی آغاز نهضت حضرت امام تا دوران رحلت ایشان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در موضوع های علمی و فن آورانه، نگارگذر هنر با موضوع مکتب امام خمینی(ره) و انتظار، مردم امام)ره (و ساده زیستی، خانواده، قرآن، سبک زندگی، مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، محتوای بخش فرهنگی- هنری این پردیس را تشکیل می دهد. 

ضمن اینکه برنامه های مذهبی- فرهنگی همراه با نشست و سخنرانی با موضوعات آئینی، مذهبی، فرهنگی، علمی و تربیتی در حوزه مردم و انقلاب اسلامی در این پردیس در حال اجرا است.

براساس این گزارش فضاسازی و تغییر سیمای معابر و میادین، سخنرانی و عزاداری در مساجد و حسینیه ها، تولید محتوا، انتشار کپشن، پوستر، دل نوشته، مسابقه نقاشی، کلیپ، بارگذاری کتب در فضای مجازی و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی از سایر برنامه های تدارک دیده شده در محلات منطقه ۱۹ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول