اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افکار امام راحل نقشه راه انقلاب اسلامی است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مکتب امام خمینی (ره) معادلات پیچیده جهان معاصر را برهم زده است. افکار امام راحل نقشه راه انقلاب اسلامی است.

افکار امام راحل نقشه راه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی کریمی فیروزجایی در آئین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در بابل اظهار کرد: افکار و اندیشه تابناک امام راحل (ره) همچنان چراغ و نقشه راه انقلاب اسلامی است. 

نماینده مردم بابل با اشاره به صدور تفکر انقلاب به سراسر جهان افزود: الهام بخشی نهضت تابناک امام راحل در سراسر دنیا استکبار جهانی را به وحشت انداخته است.

این نماینده مجلس با تأکید بر پویایی تفکر بنیانگذار نظام اسلامی خاطرنشان کرد: تفکر و اندیشه های معمار کبیر انقلاب در تار و پود این نظام الهی و مردم میهنمان ریشه دوانده است.

عضو خانه ملت ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بر مبنای اندیشه های نورانی امام امت در پی تعالی و پیشرفت همه جانبه انقلاب و سعادت ملت است.

کریمی فیروزجایی تشدید کینه توزی های آمریکا و صهیونیسم بین الملل علیه انقلاب اسلامی را نشانه فراگیری اندیشه های آرمانی انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی به رغم دسائس پیدا و پنهان استکبار و دنباله های آن توقف ناپذیر است.

این مسوول پارلمانی با تشریح دستاوردهای شگرف انقلاب در زمینه های گوناگون خاطرنشان کرد: با تأسی به فرهنگ مانای انقلاب اسلامی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان چالش های اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور پرچم سه رنگ انقلاب اسلامی را نشانه اقتدار و عزت روزافزون کشورمان دانست و افزود: در اهتزاز ماندن پرچم سربلندی و پیروزی ملت ایران در گرو حفظ اتحاد و انسجام ملی حول ولایت فقیه است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور که از نظر فرهنگی و اقتصادی در تنگنا قرار دارد، یادآور شد: با بهره گیری از ظرفیت های عظیم و متراکم نسل جوان و متعهد و پایبندی به اصول و محکمات انقلاب چالش های بنیادی کشور رفع شدنی است.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: شاخصه های توسعه کشور در ابعاد گوناگون حکمرانی مطلوب و امیدبخش است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: بسترسازی برای نقش آفرینی بیشتر مردم در عرصه های پیشرفت کشور از الزامات راهبردی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول