اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعزام ۴۸۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۴۸۰ مبلغ در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و دهه کرامت به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

اعزام ۴۸۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز جمعه ۱۳ خرداد به رسانه های گروهی اعلام کرد: در ایام دهه کرامت و ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و قیام پانزده خرداد ۴۸۰ نفر مبلغ بومی اعم از مقیم و غیر مقیم اعزامی از قم و مشهد به‌صورت انفرادی و یا در قالب گروه‌های تبلیغی در شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

حجت الاسلام قناعت  با تأکید بر اینکه نظر به هم زمانی دهه کرامت با ایام ۱۴ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام شهدای ۱۵ خرداد ۸۰ عنوان برنامه با محوریت معرفت افزایی فرهنگی، مذهبی و سیاسی در نقاط شهری و روستایی در سطح استان ویژه مساجد و هیأت‌های مذهبی برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: برای تمام روحانیون خراسان جنوبی برنامه‌های تبلیغی ویژه‌ای در ایام ارتحال حضرت امام و دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، برگزاری مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی و جشن دهه کرامت ولادت باسعادت کریمه اهل‌البیت سلام‌الله علیها، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل‌بیت عصمت و طهارت، ساده زیستی وزندگانی حضرت امام، تبیین جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه در جامعه، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی پیش بینی شده است.

مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد نیز با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای قیام ۱۵ خرداد نیز در شهر‌ها و روستا‌های استان با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول