اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واکنش امام جمعه شهرقدس به یک فیلم/ راز محبوبیت امام نزد مردم چه بود؟

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن محکوم کردن حرکت هنجار شکنانه و جسارت به ساحت مقدس امام رضا (ع) گفت: عرصه هنر نیازمند حرکت آفندی و پدافندی هستیم و مسوولیت وزارت فرهنگ و صدا و سیما در این خصوص سنگین‌ است.

واکنش امام جمعه شهرقدس به یک فیلم/ راز محبوبیت امام نزد مردم چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلای شهر قدس برگزار شد اظهار کرد: بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد اما میزان درآمد حاصل از معادن باید به شهر و زندگی مردم برگردد.

وی ضمن با اشاره به حفاظت از محیط زیست گفت: رهبر انقلاب ۱۵ دستور درخصوص محیط زیست فرموده‌اند و فرهنگ و اخلاق زیستی محیطی باید ترویج شده و به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس محکوم کردن حرکت هنجار‌شکنانه و جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در فیلم موهن عنکبوت مقدس، افزود: در عرصه هنر نیازمند حرکت آفندی و پدافندی هستیم و مسوولیت وزارت فرهنگ و صدا و سیما در این خصوص بسیار سنگین‌ است.

وی ضمن تقدیر از سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تاجیکستان درباره توقیف دو نفتکش در خلیج فارس، بیان داشت: پاسخ محکم غیور مردان سپاه به یونان نشان داد که اگر راه را بر کشتی‌های ایران ببندند، ایران نیز با اقدام مشابه، پاسخ خواهد داد.

امام جمعه شهرقدس اظهار کرد: راز محبوبیت و موفقیت امام خمینی(س) در قلوب نسل‌های مختلف و کسانی که خارج از کشور هستند بر دو محور اخلاص و وقف عمر برای مردم استوار است.

جوکار با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) از محدثین و بزرگان زمان بوده و جایگاه علمی و منزلتی والا داشته اند، تاکید کرد: ایشان دارای مقام عصمت و شفاعت هستند و بارگاه حضرت معصومه(س) تجلی‌گاه مزار گمشده حضرت زهرا(س) است.

حجت الاسلام جوکار ضمن قدردانی از خادم‌یاران رضوی شهرقدس که همراه با پرچم متبرک رضوی و برپایی میزهای  خدمت در نماز جمعه حضور یافتند، گفت: از حضور جانبازان ورزشکاری که از آذربایجان تا حرم حضرت معصومه(س) را با دوچرخه رکاب زدند را در مراسم این هفته نماز جمعه قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول