اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام خمینی(ره) یک‌پارچه با هوای نفس مبارزه می‌کرد

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان گفت: امام خمینی(ره) یک‌پارچه با هوای نفس مبارزه می‌کرد،باید ابعاد شخصیتی حضرت امام را در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی بررسی و به آن توجه کنیم.

امام خمینی(ره) یک‌پارچه با هوای نفس مبارزه می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی آرسته دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان صبح امروز در جلسه این جمعیت ویژه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس از گذشت دو سال و ۱۰۰ روز آمار فوتی های کرونا  به صفر رسید و باید خدا را شکر کنیم و سپاسگزار باشیم که امروز در این شرایط توانستیم این جلسه را برگزار کنیم.

وی با اشاره به شرایط کرونا و واکسیناسیون در دولت قبل توضیح داد: در دولت قبل در سخت‌ترین شرایط برای درخواست واکسن، مسؤولان بیان می‌کردند که به علت تحریم‌ها نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با پیگیری‌های انجام شده شاهد بودیم که این مشکل رفع شد و از آمار فوتی روزانه ۷۰۰ نفر به صفر رسیدیم.

آرسته با تاکید بر اینکه امام(ره) در نجف برای هر چیزی الگو بودند، افزود: این مرد، یک‌پارچه با هوای نفس مبارزه می‌کرد، ما هر چه داریم از او داریم و باید بدانیم که  چه کسی بوده و برای انقلاب چه اقداماتی انجام داده‌ است.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی گفت: بعد از ارتحال امام(ره)  ۳۳ سال است که امام خامنه‌ای رهبری را بر ما تمام کرده‌اند و این دنیای شلوغ، از آرامش رهبری ما در تعجب است چرا که کشور ما ۴۳ سال است با دشمنی استکبار روبرو است  ولی انقلاب اسلامی و کشور رو به جلو در حال حرکت است و در این راستا نیاز است که پا به پای ولایت و رهبری باشیم‌.

انتهای پیام/۶۳‍۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول