اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز به کار نمایشگاه «بهشت کرامت» در قم

نمایشگاه «بهشت کرامت» با هدف ترویج فرهنگ تولید و حمایت از مشاغل خانگی، در بوستان شهید زین‌الدین قم آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه «بهشت کرامت» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایشگاه «بهشت کرامت» با هدف ترویج فرهنگ تولید، اشتغال و کارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی، عصر پنج‌شنبه در بوستان شهید زین‌الدین قم آغاز به کار کرد.

نماینده سابق رهبر انقلاب در آمریکای لاتین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امروز وظیفه ما جهادتبیین است؛ اما در عین حال، از جهاد‌اقتصادی و جهادسیاسی نیز نباید غافل باشیم و باید آماده باشیم.

وی با اشاره به فرمان جهاد اقتصادی که از حدود ۲۰ سال قبل توسط مقام معظم رهبری صادر شد، گفت: اگر اقتصاد ما بدون در نظر گرفتن سرمایه‌ نفت تنظیم می‌شد، بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادیِ امروز ما، مرتفع می‌شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن ربانی بخش دیگری از مشکلات اقتصادی را ناشی از دسیسه‌های دشمنانِ ملت بزرگ ایران دانست و افزود: تلاشِ دشمن در همه حال، بر نابودی مکتب اسلام، مکتب قرآن و مکتب اهلبیت پیامبر علیهم‌السلام در سراسر جهان است؛ زیرا آنها از اینکه ندای لا‌اله‌الا‌الله در آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، آسیا و اروپا بلند است، به شدت ناراحت هستند.

وی به دریافت جایزه برای ساخت فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کَن اشاره کرد و گفت: امروز فرانسه‌ خبیثی که ده‌ها میلیون دلار برای ساخت فیلم موهوم عنکبوت مقدس هزینه می‌کند، از گسترش اسلام و افزایش جمعیت مسلمانان هراس دارد؛ لذا اقدام به اسلام‌هراسی، قرآن‌هراسی، دین‌هراسی و اهل‌بیت هراسی می‌کند. فرانسه که روزی تنها چهار میلیون از جمعیتش را مسلمانان تشکیل داده بودند، امروز به برکت اسلام و قرآن، قریب به هشت میلیون مسلمان دارد و حتی شاید اگر مانع‌تراشی نکنند، در سال‌های آینده، بخشی از مسئولین حکومتش را نیز، مسلمانان تشکیل دهند.

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام حسن‌علی خوئینی مسئول کمیته تشکل‌های حوزوی و دانشجویی قرارگاه فرهنگی ۱۹دی در سخنان کوتاهی بر فعالیت‌های آتش به اختیار و مردمی تاکید کرد و از خدمات حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر نمایشگاه، تشکر کرد.

در این مراسم که با حضور خادمین حرم نورانیِ کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، یکی از مداحان و نیز گروه سرود رایه‌الهدی، به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی‌ است، نمایشگاه بهشت کرامت که با هدف ترویج فرهنگ تولید، اشتغال و کارآفرینی در بوستان شهید زین‌الدین، واقع در بلوار شهید کریمی، شهرک شهید زین‌الدین برپا شده است، تا روز میلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)، عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۳، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول