اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برای طرح ملی جهش مسکن در اکثر شهرهای لرستان مشکل زمین وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای بیشتر شهرهای استان جهت تحقق جهش ملی مسکن نیازمند تامین زمین هستیم.

برای طرح ملی جهش مسکن در اکثر شهرهای لرستان مشکل زمین وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، وحید کرم‌الهی عصر امروز در شورای اداری شهرستان رومشکان، اظهار کرد: محور پل سیمره به بابازید پرترافیک بوده و از مهمترین پروژه‌های شهرستان کوهدشت و رومشکان است. این طرح ملی اعتباراتی در شرکت زیرساخت دارد اما اعتبارات ضعیفی طی سال‌های اخیر برای آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه ۱۳ میلیارد در سال جاری برای این پروژه تخصیص یافته است، افزود: برای ۱۸ کیلومتر آن پیمانکار گرفته شده و در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کرم‌الهی، در خصوص پروژه درمان بستر رومشکان نیز گفت: این مرکز یک راه شوسه داشت، جاده را پس از تعریض و آسفالت کردیم، اما هنوز اعتباری پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: برای پروژه جهش ملی مسکن در چغابل و رومشکان، ۲ هزار و ۵۸۶ نفر ثبت‌نامی داشتیم که تاکنون برای هزار نفر پرونده تشکیل شده و ۴۰ هکتار زمین برای این تعداد افراد نیازمند است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در کوهدشت، رومشکان و الشتر دارای مشکل تامین زمین هستیم، گفت: نیازمند تامین زمین برای بیشتر شهرهای استان جهت تحقق جهش ملی مسکن هستیم.

کرم‌الهی اظهار داشت: طرح تفصیلی شهر چغابل مصوب شده، اما شورا و شهرداری این شهر درخواست تغییراتی داشته که باید طی جلسه‌ای این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول