اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نیکزاد: قدرت خرید مردم متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در دولت قبل از ظرفیت ارز 4200 تومان سوء استفاده شده است، گفت: قدرت خرید مردم باید با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی به موقع، متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود.

نیکزاد: قدرت خرید مردم متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ علی نیکزاد در پایان سفر خود به استان یزد در جلسه جمع بندی سفر که با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، استاندار و مدیران کل استان برگزار شد،‌ با اشاره به ضرورت حمایت از خیرین، اظهار کرد: هر موقع بخش خصوصی وارد عرصه مشارکت با دولت شده ضرر کرده است و فرآیند اجرایی دولتی‌های در اجرای طرح های خیری باید اصلاح شود.

وی با اشاره به اهمیت اقدام دولت سیزدهم در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها افزود:‌ متأسفانه در دولت قبل با ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای بی‌ارزش وارد کشور شده و از این فرصت سوء استفاده کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که قرار بود با ارز ۴۲۰۰ تومانی مردم ایران مواد غذایی و کالاهای ضروری را با هزینه مناسب دریافت کنند،‌که این طور نشد.

نیکزاد ساماندهی بازار و قیمت‌های موجود با تقویت نظارت را مهمترین رسالت دولت سیزدهم برای پشتیبانی از طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها دانست و بیان کرد:‌ قدرت خرید مردم باید متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود.

وی با بیان این‌که مصوبات این سفر باید کاربردی و با حمایت جدی تمام مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی باشد، تصریح کرد: ما یک ماه بعد برای تک تک مصوبات این سفر جلسه گذاشته و موارد را مورد به مورد پیگیری می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همراهی ۱۴ نفر از مدیران و معاونین سازمانها و وزارتخانه‌های مختلف در سفر به استان یزد،‌گفت: اجرایی شدن مصوبات به تعهد و پیگیری مستمر مسئولان اجرایی در سطوح مختلف استانی و ملی نیاز دارد.

مهران فاطمی استاندار یزد هم در این جلسه اظهار کرد: سفرهای استانی و شهرستانی مجلس دو پیام مثبت دارد که مورد تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است و بیانگر اهمیت این مهم است.

وی افزود: نظارت میدانی قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی با هدف رفع موانع و ارتقاء زیرساخت‌ها از جمله مهمترین ویژگی‌های سفرهای استانی نمایندگان و روئسای مجلس است.

استاندار یزد گفت:‌ اگر آنچه به عنوان قانون مصوب شده در اختیار استانداران قرار گیرد، هیچ نیازی به بودجه‌های اضافی برای توسعه زیرساخت های لازم نیست.

فاطمی در ادامه پرداخت حقوق قانونی استان را مهمترین مطالبه مردم استان یزد دانست و بیان کرد:‌ در سفر استانی رئیس جمهور به یزد هفت هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و ۳۶ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اختصاص یافته است.

وی مشارکت خیرین در استان یزد را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: برخی از طرح‌های نیمه تمام خیری استان یزد از سوی خیرین تمام و کمال تأمین اعتبار شده و معطل ادای دین دولتی است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول