اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش یک میلیارد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شمیرانات از کشف حدود ۵۷۰۰ عدد انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

کشف انواع روغن خوراکی در لواسان به ارزش یک میلیارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، سید علی میرموسوی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات با اشاره به اجرای مستمر طرح نظارت بر عرضه کالا های اساسی اظهار کرد: پس از اجرای طرح ساماندهی ارز ترجیحی، به منظور نظارت بر صنوف و برخورد با واحدهای صنفی متخلف برنامه ریزی های لازم انجام و اکیپ هایی با حضور بازرسان صمت، اتاق اصناف، اداره جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برای نظارت اعزام شدند.

وی گفت: توجه به اینکه این شهرستان فاقد انبار توضیع کالا می‌باشد، تخلفات صورت پذیرفته عمدتا در سطح اصناف می‌باشند که در سال جاری بالغ بر ۴۱۲۷ مورد بازرسی از واحد های مستقر در سطح شهرستان به عمل آمده و تشدید طرح در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شمیرانات بیان کرد: بازرسان پس از مراجعه به فروشگاهی در شهرستان، ۵۷۰۰ عدد انواع روغن خوراکی تخلف خارج از شبکه روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال را کشف و پرونده تنظیم و به تعزیرات حکومتی به منظور بررسی و صدور رای ارسال شد.

وی ادامه داد: همشهریان محترم می‌توانند با توجه به تمهیدات به عمل آمده به منظور تسریع در پاسخگویی، شکایات خود را از واحد های صنفی از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول