اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سپیدرود رشت یک– اورکی اسلامشهر صفر/ پایان فصل ماهی‌ها با پیروزی تمام شد

سپیدرود رشت در آخرین هفته لیگ دسته دوم فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر به پیروزی رسید.

سپیدرود رشت یک– اورکی اسلامشهر صفر/ پایان فصل ماهی‌ها با پیروزی تمام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهیداورکی اسلامشهر در هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود رشت به پایان رسید. 

سپیدرود در پایان یک فصل تراژیک نتوانست از گروه خودش بالا بیاید و یک فصل دیگر را باید در لیگ دسته دوم بماند.

ساسان صادقی سرمربی سپیدرود رشت در این دیدار، ایمان حسین پور، معین تقوی، علی رضا ربیع زاد، رضا عاشوری، امیر قلم آرا، علی بیجاری، هومن مسعودی، سهیل ربیع زاده، نیما فلاح، آرین نصیری نزاد و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داد. 

حمیدرضا غنی زاده سرمربی شهید اورکی در این دیدار، مهدی حمیدی، کامیار اصلانی، داوود سپهری مهر، باقر نیاری، مهدی رنجبر، مهدی یوسفی احمدآبادی، صابر ملکی، محسن سیفی، حمیدرضا سپاهی، فرشاد قاسمی و محمدجواد ویسی را در ترکیب تیمش قرار داد. 

گزارش بازی

'۳شوت آرین نصیری نژاد از روی خط شش قدم به پشت دروازه اورکی برخورد کرد. 

'۲۰شوت مورب نیما فلاح بازیکن جوان سپیدرود را مهدی حمیدی با زحمت و به وسیله مشت راهی کرنر کرد. 

'۲۲شوت کم رمق امیر قلم آرا از داخل محوطه جریمه از کنار تیرک عمودی دروازه اورکی راهی اوت شد. 

'۲۵خطای مهدی رنجبر روی نیما فلاح را درون محوطه جریمه، داور اعلام پنالتی کرد و ضربه پنالتی را رضا عاشوری با قدرت نواخت و بر خلاف جهت دروازه بان راهی دروازه اورکی کرد. 

'۴۲مهمترین موقعیت برای رسیدن به گل تساوی اورکی توسط مهدی رنجبر بدست آمد و توپی را گه ایمان حسن‌پور با پا دفع کرده بود از روی خط شش قدم به آسمان فرستاد. 

'۴۶شوت باقر نیاری در همان دقیقه نخست نیمه دوم را ایمان حسن‌پور راهی کرنر کرد. 

'۷۳ضربه چیپ دیدندی امیر قلم آرا را مهدی حمیدی به سختی راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را اویس کردجهان ارسال کرد که حاصلی برای سپیدرود نداشت. 

حاشیه‌ها

این مسابقه تشریفاتی‌ترین مسابقه خانگی سپیدرود در سال‌های اخیر بود. تنها اتفاقی که می‌توانست این مسابقه را اندکی حساس کند این بود که اگر سپیدرود برنده بازی برابر اورکی می‌شد با توجه به‌عدم حضور بابلسر برابر نفت و گاز گچساران، سپیدرود می‌تواند با ۳۴ امتیاز به رتبه هفتم برسد. 

سپیدرود امروز درون دروازه ایمان حسین‌پور دروازه بان جوان و چهارم خود را قرار داده بود. آیدین مسعودی، مصطفی زینعلی و میثم حسن‌پور سه دروازه بان اصلی سپیدرود بودند که هر سه به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست دادند. 

داور در نیمه نخست سه دقیقه و در نیمه دوم بیش از ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. 

این مسابقه برای نخستین بار و با همکاری هیات فوتبال گیلان، طرح فروش الکترونیکی بلیط به تماشاگران اجرا شد که البته با موافقت باشگاه سپیدرود، بلیط به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار داده شد. 

میلاد نجفی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در اواخر بازی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت تا تعویض‌های اجباری سپیدرود ادامه داشته باشد. 
انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول