اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مهار آتش‌سوزی یک واحد تجاری در سمنان/ حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سمنان از مهار آتش‌سوزی یک واحد تجاری در شهرک غرب سمنان خبر داد و گفت: این حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشت.

مهار آتش‌سوزی یک واحد تجاری در سمنان/ حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا رهایی سرپرست سازمان آتش‌نشانی سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آتش‌سوزی یک واحد تجاری در شهرک غرب سمنان خبر داد که با حضور تیم اعزامی ایستگاه آتش‌نشانی سمنان امدادرسانی و مهار شد.

وی با توجه به اهمیت این حادثه از اعزام هم‌زمان سه دستگاه خودرو به همراه هشت نفر آتش‌نشان از ایستگاه‌های شماره یک و 6 سازمان آتش‌نشانی سمنان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سمنان گفت: وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه، عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

رهایی در توضیح نحوه امدادرسانی این حادثه بیان کرد: مأموران اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند، یک واحد تجاری تراشکاری به دلایل نامعلومی طعمه حریق شده و دود و شعله زیادی فضای مغازه را احاطه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروها بلافاصله به چند تیم عملیاتی تقسیم شدند و با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن کردند و هم‌زمان با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود و آتش شدند و با پیدا کردن کانون حریق از چند جهت اقدام به اطفای آتش کرده و محل را ایمن کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن اشاره به اینکه این حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشت، گفت: علت اصلی این حادثه نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول