اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حق انشعاب آب و فاضلاب به صورت اقساط بلندمدت از مشترکان دریافت می‌شود

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران در چارچوب مساعدت به شهروندان تهرانی، حق انشعاب آب و فاضلاب را به صورت اقساط بلندمدت از مشترکان دریافت می‌کند.

حق انشعاب آب و فاضلاب به صورت اقساط بلندمدت از مشترکان دریافت می‌شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی صاحبی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب تهران در واکنش به صحبت‌های حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در مورد توسعه آب و فاضلاب  و مغایرت صورت‌های مالی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص هزینه‌کرد تبصره 3 اظهارداشت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران در چارچوب مساعدت به شهروندان تهرانی، حق انشعاب آب و فاضلاب را به صورت اقساط بلندمدت از مشترکان دریافت می‌کند و از سوی دیگر به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا در سال 1399 و استمهال به مشترکان در آن شرایط خاص، بخشی از مبالغ تبصره 3 حق انشعاب آب و فاضلاب به مبلغ 558 میلیارد ریال در آن سال وصول نشده بود که این مبلغ به طور کامل در سال 1400 وصول و مورد اقدام قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به ارائه این توضیحات توسط مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و اقناع کامل اعضای شورای اسلامی شهر تهران،‌ طرح «اصلاحیه مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و آبرسانی تأسیسات آبی شهر تهران» با رأی قاطع تمامی اعضای و بدون مخالف به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

صاحبی خاطرنشان کرد: هم‌چنین با استناد به گزارش‌های حسابرسی اعلام شده درباره این مهم، کاملاً مشخص است که تمامی مبالغ دریافتی از محل تبصره 3 در پروژه‌های پیوست‌های سه‌گانه مصوبه شورای شهر تهران هزینه شده و شرکت آب و فاضلاب استان تهران ریالی از این بابت انحراف و مغایرتی نداشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول