اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اندیشه‌های ناب امام(ره) الگوی ملت‌های مستضعف دنیا است

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را نقشه راه و الگوی ملت‌های مستضعف دنیا خواند و گفت: امروز دنیا نیاز مبرم به اندیشه‌ای زلال و ناب چون تفکرات امام خمینی(ره) دارد.

اندیشه‌های ناب امام(ره) الگوی ملت‌های مستضعف دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه  محسن صادقی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: دل‌های عاشقان حضرت روح‌الله مشتاقانه منتظر حضور دوباره در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

وی با اشاره به فروکش کردن بیماری کرونا و تصمیم برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به صورت حضوری افزود: بسیجیان همواره نقش بسزایی در زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و امور معنوی داشته‌ و مشتاق حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) هستند.

فرمانده سپاه زرندیه با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام(ره)  اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج زرندیه بیش از ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان زرندیه را به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)  اعزام خواهد کرد.

صادقی اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را نقشه راه و الگوی ملت‌های مستضعف دنیا خواند و افزود: امروز دنیا نیاز مبرم به اندیشه‌ای زلال و ناب چون تفکرات امام خمینی(ره)  دارد و نتیجه آن بیداری اسلامی ملت‌های مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم مستکبران و دست‌نشانده‌هایشان ایستاده و به مبارزه می‌پردازند.

وی با اشاره به استقبال جبهه مقاومت از گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از این تفکرات در هراس بوده و سعی دارند تا با جنگ‌های ترکیبی و شناختی، از جمله جنگ رسانه‌ای، اندیشه‌های پاک را از توجه به اندیشه‌های ناب بازدارند.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه باور عمیق مردم به ارزش‌ها و انقلاب را پیام کاروان اعزامی دانست و یادآور شد: مکتب امام خمینی(ره) همواره در جریان بوده و موجب عزت و اقتدار اسلام، ارزش‌های الهی و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول