اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نهاد رهبری در علوم پزشکی شیراز، دبیرخانه جشنواره ملی صحیفه سجادیه شد

نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دبیرخانه جشنواره ملی صحیفه سجادیه در استان فارس شد.

نهاد رهبری در علوم پزشکی شیراز، دبیرخانه جشنواره ملی صحیفه سجادیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نشست مقدماتی ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه، امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدوی، معاون نهاد رهبری و دبیر این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهدی خسروی، مدیر اجرایی نهاد رهبری و رابطین این طرح در دانشگاه‌های دولتی شیراز، آزاد، پیام‌نور، فرهنگیان و صنعتی در دفتر نهاد رهبری در دانشگاه برگزار شد.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این طرح در دانشگاه‌های سراسر کشور که نمایندگی های نهاد رهبری در آنجا مستقر باشد با نظارت نهاد مرکزی برگزار می‌شود، گفت: با بهبود شرایط همه‌گیری کرونا در کشور، نهاد مرکزی در تهران تصمیم به برگزاری جشنواره‌های مختلف دارد که در حال حاضر طرح صحیفه سجادیه در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدوی با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب صحیفه سجادیه، اظهار کرد: این جشنواره تا اسفند ماه ۱۴۰۱ ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده‌ها در قالب‌های آموزشی و پژوهشی، ادبی_هنری و هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در استان فارس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دبیرخانه جشنواره تعیین شده است، اضافه کرد: در همین راستا هر دانشگاه رابطی را برای ارتباط با دبیر و اجرایی شدن این جشنواره معرفی می‌کند.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید اینکه قالب، ایده و چگونگی اجراء برنامه‌ها در راستای هدف این جشنواره که احیا مفاهیم و آموزه‌های بسیار نورانی کتاب صحیفه سجادیه بوده بر عهده خود دانشگاه ها است؛ عنوان کرد: پیش بینی می شود بهره گیری از طرح‌های مباحثه ای با استقبال فراوان همراه و نتیجه بخش خواهد بود.

دبیر جشنواره ملی صحیفه سجادیه در استان فارس در ادامه به بهره گیری از ظرفیت دیگر دانشگاه ها از جمله معاونان فرهنگی دانشجویی، مدیران گروه‌های معارف، مسوولان تشکل‌های دانشجویی، ائمه جماعات، مبلغین، اساتید و دبیران هم اندیشی تاکید و عنوان کرد: پتانسیل استان فارس بسیار بالا بوده که با تعامل خوب با این افراد می‌شود اتفاقات خوبی را رقم زد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول