اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اجرای طرح واکنش سریع در محور‌های مواصلاتی خراسان‌شمالی همزمان با دهه کرامت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از اجرای طرح واکنش سریع (طوس) همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز ایام دهه کرامت (۱۱ خرداد) در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

اجرای طرح واکنش سریع در محور‌های مواصلاتی خراسان‌شمالی همزمان با دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز ایام دهه کرامت (۱۱ خرداد) با هدف ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تامین ایمنی راه‌ها و افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای در خراسان‌شمالی ایجاد می‌شود.

وی گفت: تمامی هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در راه‌های برون شهری تردد می‌کنند به عنوان همیاران مردمی حوزه راهداری می‌توانند مشکلات اولویت‌دار ایمن سازی راه‌ها با رویکرد اقدامات سریع، موثر و زودبازده را از طریق سامانه جامع ۱۴۱ گزارش دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: موضوعات قابل گزارش در فاز نخست اجرای این طرح شامل لکه‌گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جاده‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌هاست.

وی ادامه داد: طی ۲ ماه گذشته در محورهای استان ۱۲۰ کیلومتر خط کشی، ۲.۵ کیلومتر تعمیرات و نصب حفاظ ایمنی، ۶ هزار و ۵۰۰ عدد علائم تعمیر و نصب و ۲ هزار و ۸۳۵ مترمربع تابلو اطلاعاتی تعمیر و اجرا شده است.

شهامت کل راه‌های حوزه استحفاظی خراسان‌شمالی را ۵ هزار و ۸۴۴ کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: در این مدت ۴ هزار و ۵۷۹ متر مربع راه اصلی و شریانی لکه‌گیری و رفع چاله و ۴۷ کیلومتر راه روستایی و فرعی آسفالت، بهسازی و روکش شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول