اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دشمن در تلاش برای انحراف دختران و زنان جوامع اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به تلاش دشمنان برای انحراف کشیدن دختران و مادران جوامع اسلامی گفت: دشمن با استفاده از هجمه‌های فرهنگی و جنگ تمام عیار رسانه‌ای، تمام تلاش خود را برای منحرف کردن دختران جامعه به عنوان مادران نسل‌های آینده به کار گرفته است.

دشمن در تلاش برای انحراف دختران و زنان جوامع اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، حجت‌الاسلام حسین منصوری ظهر امروز در آیین گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ایران اسلامی و به ویژه شهر قم منور از این شخصیت بزرگواری است که امام صادق (ع) از تشریف فرمایی آن حضرت به قم خبر داده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به مقام علمی آن حضرت گفت: ایشان نیز چون حضرت زینب(س) عالمه غیر معلمه بوده و در میان فرزندان امام کاظم(ع) از نظر علمی و اخلاقی پس از حضرت رضا(ع)، کسی همسنگ حضرت معصومه(س) نبود.

منصوری با بیان اهمیت جایگاه بانوان در دین مبین اسلام و باورهای ملی تصریح کرد: نامگذاری چنین روزی به نام دختر بهترین بهانه برای ارج نهادن به مقام والای دختران و بانوان پاک سرشت جامعه است.

این کارشناس مذهبی به برنامه ریزی‌های دشمنان برای انحراف کشیدن دختران و مادران جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن با استفاده از هجمه‌های فرهنگی و جنگ تمام عیار رسانه‌ای، تمام تلاش خود را برای منحرف کردن دختران جامعه به عنوان مادران نسل‌های آینده به کار گرفته است.

منصوری با اشاره به نگاه ابزاری فرهنگ غرب به جایگاه زن خاطرنشان کرد: با اینکه در فرهنگ ملی و مذهبی ما خانواده محور و اساس بنیان جامعه است ولی با گسترش فضای مجازی و توسعه رسانه‌ها، دیدگاه و فرهنگ غرب به تدریج در حال تسری و انتقال به جوامع اسلامی هم هست.
وی حضرت معصومه(س) را بهترین الگوی دختران جامعه عنوان کرد و گفت: دختران جامعه با شناخت ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه(س) می‌توانند ضمن حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی با نجابت و رفتار اسلامی مایه خیر و برکت برای خود و جامعه اسلامی باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول