اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مدل‌های مختلف شلوارک مردانه مناسب استایل تابستانی

انواع شلوارک‌های مردانه در موارد کمی مورد توجه قرار می‌گیرند؛ اما کاربردهای مختلفی در موقعیت‌های متنوع دارند.

مدل‌های مختلف شلوارک مردانه مناسب استایل تابستانی

 به طور مثال انواع شلوارک مردانه می‌توانند انتخاب مناسبی هنگام ورزش، قدم زدن در کنار ساحل، استایل‌های روزمره و راحتی داشته باشند. اغلب منتقدان دنیای مد و فشن ادعا دارند که هیچ زمانی برای پوشیدن شلوارک در استایل‌های مردانه مناسب نیست؛ اما واقعیت این است که استفاده از شلوارک در استایل‌های تابستانی امروزه محبوبیت بسیار بالایی را در بین آقایان به دست آورده است. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های مختلف شلوارک مردانه مناسب استایل تابستانی می‌پردازیم.

تاریخچه ای از شلوارک مردانه

مردان اروپایی همواره نام خود را در بین شیک پوش‌ترین آقایان به ثبت رسانده‌اند به طوری که  نخستین بار آن‌ها از شلوارک مردانه در استایل‌های خود استفاده می‌کردند که تقریباً بعد از هزار سال آمریکایی‌ها از این لباس در پوشاک ورزشی خود استفاده کردند. 

در اواخر قرن چهاردهم میلادی ارتش برای خنک نگه داشتن سربازان خود که در آب و هوای گرمسیری خدمت می‌کردند از شلوارک به عنوان لباس نظامی استفاده کرد که در طول مدت کوتاهی شاهد استفاده افراد غیرنظامی از  شلوارک شدیم. در طول این مدت افراد دریافتند که شلوارک می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در استایل‌های پسران جوان باشد، البته آن‌ها موافق استفاده از این محصول برای آقایان بالغ نبودند.

پس از مدتی مدارس پسرانه از شلوارک به عنوان یونیفرم خود استفاده می‌کردند به همین دلیل شلوارک به گزینه‌ای در ذهن مردم تبدیل شده بود که تنها مردان نابالغ و پسر بچه‌ها از آن استفاده می‌کنند. به طوری که امروزه هم در بسیاری از مدارس دنیا شلوارک یکی از لباس‌های رایج پسرانه است.

انواع مدل شلوارک مناسب استایل تابستانی

دنیای بی‌پایان و گسترده ای در انواع مدل‌های شلوارک مردانه وجود دارد و طراحان همواره ایده‌های جدیدی را در تولید این آیتم به کار می‌گیرند. در ادامه نگاهی به انواع مختلف شلوارک‌های مردانه مناسب استایل تابستان می اندازیم تا علاوه بر معرفی و نحوه ست کردن آن‌ها هم آشنا شوید.

 

در خانه یا مهمانی‌های غیر رسمی، جنگل یا سواحل دریا، شلوارک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. شلوارک ها علاوه بر راحتی می‌توانند حس آزادی بیشتری برای شما داشته باشند. شلوارک مردانه که برای مهمانی‌های غیر رسمی یا مسافرت‌های دوستانه استفاده می‌شوند عموما از جنس کتان، جین و نخ هستند. 

شلوارک تنیس

 فصل تابستان بهترین زمان است که به فعالیت‌های ورزشی بپردازید و چه فعالیتی می‌تواند جذاب‌تر و هیجان انگیزتر از تنیس باشد. شلوارک‌های تنیس برای پوشیدن در مسابقات تنیس و تمرین‌های آن مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولاً قد آن در بالای زانو قرار دارد و به خاطر طراحی گشاد، آزادی حرکت را در اختیار آقایان قرار می‌دهند.

شلوارک ورزشی

شلوارک‌های ورزشی در اواخر دهه ۱۹۷۰ در اختیار آقایانی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دادند قرار داده شد که کوتاه و در عین حال تا حدی شل هستند. امروزه شلوارک‌هایی که برای دویدن و پیاده روی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلندتر هستند و از الیاف انعطاف پذیر و سبک ساخته شده‌اند تا شرایط راحتی را برای شما فراهم کنند. 

شلوارک غیررسمی جیب دار

انواع شلوارک های غیررسمی جیب دار که در بین مردان و پسران محبوبیت بسیار بالایی به دست آورده‌اند از نظر ظاهری در اغلب موارد از رنگ‌های خاکی برخوردار هستند که استفاده از چهار جیب باعث جذابیت بیشتر طراحی آن‌ها می‌شود. این جیب‌ها در کنار ران طراحی می‌شوند و برای فعالیت‌های کمپینگ، کوهنوردی و بیابان گردی بهترین انتخاب هستند تا آنچه که به آن نیاز دارید را در جیب‌های خود قرار دهید.

شلوارک پلیسه دار

از نظر طراحی انواع شلوارک‌های پلیسه دار شباهت زیادی به شلوارک‌های معمولی دارند و اغلب از یک یا دو پلیسه در اطراف کمر خود برخوردار هستند. نحوه برش پلیسه‌ها با درنظرگرفتن مد روز ممکن است پهن یا باریک باشند. برخی از مردم تصور می‌کنند شلوارک‌های پلیسه دار دارای طراحی قدیمی هستند؛ اما این آیتم همواره مورد توجه آقایان قرار گرفته است.

شلوارک جین

طراحی شلوارک جین مردانه در مقایسه با انواع شلوارک جین زنانه گشادتر و بلندتر است. انواع شلوارک‌های جین در دهه‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ محبوبیت بسیار بالایی به دست  آورده‌اند به طوری که امروزه این آیتم در انواع استایل‌های روزمره و مهمانی‌های غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شلوارک چرمی

مبدا شلوارک چرم در سراسر جهان کشور آلمان شناخته می‌شود. در طول یک جشنواره رسمی که در اکتبر برگزار می‌شود آقایان باید از شلوارک‌های چرمی برای استایل خود استفاده کنند. در واقع به غیر از این جشنواره در موقعیت‌های مختلف از شلوارک چرمی استفاده نمی‌شود؛ اما با این حال می‌تواند گزینه جذاب و منحصر به فردی جهت استفاده در استایل های تابستانی باشد.

موارد مهم در هنگام خرید شلوارک تابستانی مردانه

 اغلب آقایان در هنگام خرید شلوارک به این نکته فکر می‌کنند که این محصول در مقایسه با شلوار کاربرد کمتری دارد و از  میزان پارچه کمتری در تولید آن استفاده شده، بنابراین لازم است قیمت کمتری داشته باشد. در واقعیت شلوارک خوب که دارای الیاف و طراحی مرغوبی باشد گران‌تر از یک شلوار معمولی خواهد بود. در ادامه به موارد مهم لازم است در هنگام خرید شلوارک تابستانه مردانه مورد توجه قرار بگیرند اشاره خواهیم کرد.

قد شلوارک

در حال حاضر با در نظر گرفتن ترندهای سال شلوارک‌هایی که قد متناسب با زانو دارند بیشتر محبوب هستند؛ اما اگر ران‌های بزرگی دارید بهتر است کمی قد شلوارک خود را بلندتر انتخاب کنید. البته این موضوع ارتباط مستقیمی به قد هم دارد به طوری که لازم است آقایان برای برخورداری از یک ظاهر بی نقص اگر قد بلندی دارند نباید از شلوارک‌های کوتاه استفاده کنند.

الیاف مورد استفاده

 بهترین انتخاب شلوارک‌هایی هستند که در تولید آنها از الیاف نخ پنبه استفاده شده باشد. انواع شلوارک‌هایی که در تولید آنها الیاف ابریشمی مورد استفاده قرار بگیرد به خاطر چروک‌های شدید شما را با مشکلات جدی روبرو می‌کند.

رنگ و طراحی

اگر دوست دارید به راحتی بتوانید محصول خریداری شده خود را در کنار سایر آیتم‌ها مورد استفاده قرار دهید و در نهایت از یک استایل بی نظیر برخوردار شوید پیشنهاد ما خرید انواع رنگ‌های خنثی و طراحی های ساده است.

 در پایان امیدواریم که با بررسی این متن بتوانید اطلاعات کافی در زمینه انواع شلوارک‌های مردانه مناسب برای تابستان را به دست آورید. فروشگاه اینترنتی بانی مد تنوع بالا و گسترده‌ای از انواع شلوارک‌های مردانه را با طراحی‌های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تنها با چند کلیک ساده و راحت محصول دلخواه خود را خریداری کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول