اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح خط انتقال آب کشاورزی روستای زرین‌گل علی‌آبادکتول به همت سپاه+عکس

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پس از افتتاح خط انتقال آب کشاورزی روستای زرین‌گل علی‌آبادکتول، محرومیت‌زدایی را عین پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرجا مشکلی برای زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان می‌شویم.

افتتاح خط انتقال آب کشاورزی روستای زرین‌گل علی‌آبادکتول به همت سپاه+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان امروز در آیین افتتاح خط انتقال آب کشاورزی روستای زرین‌گل علی‌آبادکتول، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه پاسداران، حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که این ماموریت سنگین‌ترین ماموریت ما است.

وی گفت: با همین تعریف است که شهید سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت است و رزمندگان نیروی قدس سپاه رزمندگان بدون مرز نامیده می‌شوند چراکه انقلاب اسلامی امروزه حد و مرزی برای خود قائل نیست.
 


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خدمت‌رسانی ما به این نظام الهی بر اساس ماموریت ما است و هرجا مشکلی در زندگی و معیشت مردم حادث شود ما وارد میدان می‌شویم.

ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی عین پاسداری از انقلاب اسلامی است البته من قبول ندارم که بگوییم روستایی مثل زرین‌گل محروم است عبارت درست‌تر کم برخوردار بودن و داشتن برخی مشکلات است که ما موظف هستیم همان را نیز رفع کنیم.
 


انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول