اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

صمت ایلام: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداریم

رئیس سازمان صمت ایلام گفت: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداشته و راهی پیدا کنیم تا بتوانیم با رعایت قوانین بالادستی اجازه ندهیم تولید در استان به رکود بیانجامد.

صمت ایلام: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداریم

رضا محمدرحیمی مدیرکل صمت ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای تثبیت اشتغال و توسعه باید محرک‌های تولید جریان داشته باشند و اجازه تعطیلی محرک تولید را نباید داد.

وی اظهار داشت: پشتیبانی از تولید و تسهیل در امور آن وظیفه‌ای فرا دستگاهی است و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای همه قانونی و لازم الاجرا است.

رئیس سازمان صمت ایلام تاکید کرد: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداشته و راهی پیدا کنیم تا بتوانیم با رعایت قوانین بالادستی اجازه ندهیم تولید در استان به رکود بیانجامد.

محمدرحیمی اضافه کرد: شهرک صنعتی، بانک‌ها و دستگاه‌های تخصصی باید قبل از صدور جواز تاسیس و فعالیت یک واحد با در نظر گرفتن همه جوانب مشکلات را برای مجری ارزیابی کنند تا در مسیر تولید سرمایه گذار دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: برخی از فعالیت‌های اقتصادی از جمله ساخت مسکن پیشران توسعه و نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، به همین دلیل باید برای سرمایه گذارانی که در این مسیر فعالیت می‌کنند، همکاری لازم اعمال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول