اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در مصلی بزرگ شهر یاسوج

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در شهر یاسوج خبر دا د و گفت: نظیر چنین برنامه‌ای در سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در مصلی بزرگ شهر یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی  حضرت امام با تسلیت حادثه تلخ آبادان گفت: در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت هستیم نباید امام را تک بعدی به جامعه معرفی می‌کنیم که اگر اینگونه باشد شناخت جوانان و نوجوانان از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سطحی خواهد بود لذا باید اما را آنگونه که بودند معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امید به رحمت الهی، نیروی مردم،  حمایت از محرومیت و مستضعفین و مخالفت با خوی اشرافیگری و مخالف با سلطه‌پذیری و تاکید بر اتحاد میان ملت از جمله ویژگی‌های حضرت امام است که برای جلوگیری از تحریف شخصیت حضرت امام این موارد  مطرح شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بزرگداشت حضرت امام بزرگداشت یک فرد نیست بلکه بزرگداشت راه انقلاب اسلامی و مظهر وحدت و یکپارچگی است و باید باشکوه و با عظمت برگزار  شود.

وی بیان کرد: مراسم روز ۱۴ خرداد باید با عظمت و باشکوه برگزار شود و همه دستگاه‌ها در این زمینه پای کار بیایند و اهتمام جدی نسبت به مراسم بزرگداشت را داشته باشیم، ضمن اینکه مراسم بزرگداشت ۱۵ خرداد هم باشکوه برگزار شود.

وی بیان کرد: این مراسم روز شنبه ۱۴ خرداد راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان لرستان در مصلی بزرگ شهر یاسوج برگزار  می‌شود و نظیر چنین برنامه‌ای در سایر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول