اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مرتضوی: ۹۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی خراسان‌جنوبی تزریق شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان خراسان‌جنوبی، گفت: از محل منابع بالغ بر۹۰۰ میلیارد تومان در بازه زمانی ۳ سه تا ۴ ماهه به پروژه‌های عمرانی استان در سرفصل‌های مختلف تزریق شده است.

مرتضوی: ۹۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی خراسان‌جنوبی تزریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: کسب فیض از آیت‌الله «عبادی» سرمایه‌ای برای ما است که بنده از این سرمایه استفاده کردم.

وی بیان داشت: ما مأموریت داریم مسائل و مشکلات استان را بررسی کنیم و علاوه بر آن بر روند اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر نظارت و بازدید میدانی داشته باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در طول دوران پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به کشور از جمله این استان به عمل آمده اما گستردگی استان و عقب‌ماندگی تاریخی استان سبب کمبودهای زیادی شده است.

مرتضوی با تأکید بر اینکه نگاه رئیس‌جمهور به مناطق کم‌برخوردار نگاه عالمانه، مدبرانه و کارشناسانه است، افزود: تصویر کلانی که از اقدامات یک ساله دولت در استان ارائه شده بسیار مطلوب است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: از محل منابع بالغ بر۹۰۰ میلیارد تومان در بازه زمانی ۳ سه تا ۴ ماهه به پروژه‌های عمرانی استان در سرفصل‌های مختلف تزریق شده که چنین اعداد و ارقامی به استان‌های دیگر هم تزریق و این در نوع خود بی‌سابقه است.

مرتضوی از مسئولان خواست در جذب به موقع اعتبارات تلاش کنند و اضافه کرد: بعد از اجرای طرح مردمی یازی یارانه‌ها، تزریق‌های بعدی دولت به استان‌ها سرازیر خواهد شد و هنر مدیران جذب به موقع و نظارت بر اجرای اعتبارات است.

وی از ویژگی‌های استان خراسان‌جنوبی را نگاه عالمانه و کارشناسانه به موضوعات دانست و با تأکید بر اینکه خوشبختانه این استان توفیقات خوبی داشته است، اضافه کرد: از برنامه‌های دولت سیزدهم این است که استان‌های کمتر برخوردار را در این دوره زمانی به شاخص‌های مطلوب کشوری برسانیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تبیین کرد: در چهار ساله اول فعالیت دولت گام‌های بسیار بزرگی برداشته و برداشته هم خواهد شد و مشکلات نیز کمتر خواهد شد، این مردم شایسته بهترین‌ها هستند چراکه طلایه‌داران و مرزداران کشور هستند.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت در جمهوری اسلامی در زمره عبادات و خدمت در استان خراسان‌جنوبی از عبادت مضاعف است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول