اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیرون کشیدن اجساد باقی مانده اولویت اصلی است/ قرارگاه خاتم الانبیاء مسئول تخریب باقی مانده برج متروپل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت تخریب بخش باقی مانده و ناایمن ساختان ۱۱طبقه متروپل آبادان را برعهده گرفت.

بیرون کشیدن اجساد باقی مانده اولویت اصلی است/ قرارگاه خاتم الانبیاء مسئول تخریب باقی مانده برج متروپل

شهاب صدیقی امشب در حاشیه برگزاری نشست ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد:مرحله تخریب سازه باقی مانده اهمیت بالایی دارد که در این خصوص قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت تخریب فنی سازه را با درنظر گرفتن همه جوانب فنی آن برعهده گرفته است و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است.

وی شروع زمان تخریب بخش باقی مانده ساختمان متروپل آبادان را منوط به پایان کامل آواربرداری ، خارج کردن اجساد و ایمن سازی محدوده سازه حادثه دیده اعلام کرد.

صدیقی گفت:بازگشت به وضعیت عادی کسب و کار اصناف در محدوده حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان اندکی زمان بر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بیرون کشیدن اجساد باقی مانده در بخش فروریخته ساختمان فروریخته متروپل آبادان در اولویت اصلی گروه های امداد و نجات است و همه ما بر این موضوع متمرکز شده‌ایم تا خانواده های داغدیده اجساد عزیزانشان را تحویل بگیرند.

صدیقی افزود:پس از بیرون کشیدن بقیه پیکرهای جانباختگان ساختمان متروپل آبادان که هم اکنون در مرحله پایانی است ، روی تخریب باقی مانده طبقات ساختمان متروپل و چگونگی آن با درنظر گرفتن بروز کوچک ترین خطرات مترتب بر آن متمرکز خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول