اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

راه‌اندازی گمرک در زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان،گفت: راه اندازی گمرک در اسکله شهید رضایی کلات زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک شایانی می کند.

راه‌اندازی گمرک در زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، داوود شهرکی امروز در کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری و کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان زرآباد در حضور فرماندار و اعضا،اظهار داشت: سرمایه گذاری و اشتغال مهمترین دغدغه مسوولین استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به اینکه درب استانداری و فرمانداری های سطح استان برای سرمایه گذاران باز است، تصریح کرد: از تمامی سرمایه گذاران که یک قدم برای اشتغال در این استان بردارند حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان سال زیرساخت های ناحیه صنعتی شهرستان زرآباد را آماده و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهیم داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در بحث مجوز قایق و لنج های صیادی و کشاورزی ورود خواهیم کرد تا مشکلی برای صیادان و کشاورزان ما به وجود نیاید.

طرح توجیهی مرز آبی شهرستان زرآباد تهیه شده است

فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه،گفت: طرح توجیهی مرز آبی این شهرستان تهیه و به استانداری ارسال شده است تا از سوی استاندار در هیات دولت مطرح و به سرانجام برسد.

نعمت الله نجاری با اشاره به اینکه شغل اکثر مردم زرآباد کشاورزی است،افزود: تعیین تکلیف اراضی و چاه های کشاورزی به اشتغال منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مجوز 11 واحد مرغداری در شهرستان زرآباد صادر شده است که یک واحد مرغداری در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار زرآباد اظهار داشت: در این شهرستان 2 هزار نفر در بخش صیادی در قالب 5 تعاونی در حال فعالیت هستند که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد صدور مجوز برای قایق ها و لنج های صیادی برای صیادان زرآبادی باشیم.

نجاری بیان کرد: توسعه میوه های گرمسیری و گیاهان دارویی منجمله پاپایا و مورینگا در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان زرآباد قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر سهمیه آرد شهرستان زرآباد با کد خود شهرستان تفکیک شود و سهمیه شناور آرد برای صیادان و کشاورزان ما تخصیص یابد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول