اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرداخت تسهیلات دامدار کارت در خراسان‌شمالی افزایش یافت

سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان‌شمالی گفت: پرداخت تسهیلات دامدار کارت در این استان در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از پنجشنبه (پنجم خردادماه) آغاز شد.

پرداخت تسهیلات دامدار کارت در خراسان‌شمالی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سیدمحمود سیدالحسینی، سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرداخت تسهیلات دامدار کارت در این استان در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از پنجشنبه (پنجم خردادماه) آغاز شد.

وی گفت: دامدار کارت از سال گذشته برای کمک به دامداران صادر شد و تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ بهره ۱۱ درصد پرداخت می‌شد که پرداخت این تسهیلات توسط این بانک همسو با سیاست‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی در جهت طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با صدور دامدار کارت جدید و تا ۲۰۰ میلیون تومان شدت گرفت.

سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان‌شمالی افزود: ۱۳۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال در قالب دامدار کارت از ابتدای سال جاری تاکنون برای حمایت از دامداران این استان پرداخت شده‌است که با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۲ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی ادامه داد: دامدار کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان و بالاتر، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران و مرغداران پرداخت می‌کند و در صورت مراجعه دامدارانی که در سامانه سیتا ثبت نام شده‌اند در کوتاهترین زمان ممکن دامدار کارت صادر و در اختیار تولیدکنندگان این بخش قرار می‌گیرد.

سیدالحسینی گفت: صدور دامدار کارت به عنوان یک تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده‌های مورد نیاز و مواد اولیه (بخش‌های دام و طیور) تولید در نظر گرفته شده‌است و با سهولت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار خواهدگرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول