اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شعبه حل اختلاف اصناف در شهرری ایجاد می‌شود

نخستین شعبه تخصصی حل اختلاف شهرستان ری با محوریت بررسی و برطرف‌سازی مشکلات صنفی در اتاق اصناف این شهرستان ایجاد می‌شود.

شعبه حل اختلاف اصناف در شهرری ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری و عیوضخانی رئیس مجتمع شورای حل اختلاف شهرری صبح امروز به منظور ایجاد شعبه ویژه و اختصاصی صنوف در محل اتاق اصناف حضور یافتند.

داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرری ضمن تقدیر از عملکرد اتاق اصناف در کنترل بازار و کشفیات قابل توجه کالاهای اساسی اظهار کرد: ایجاد شعبه حل اختلاف با همکاری همه جانبه اتاق اصناف شهرستان ری به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش صلح و سازش بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در این شعبه به پرونده.های اختلافات صنفی پرداخته می‌شود و در این راه از افراد معتمد و مجموعه‌ اتاق اصناف  کمک گرفته می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان ری در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تا در روزهای آینده با هماهنگی رئیس شورای حل اختلاف و سرپرست شورای حل اختلاف ری این مهم را اجرایی کنیم.

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ابراز داشت: در حال حاضر بهترین نوع پایان پرونده ها اصلاح ذات البین است که امیدواریم با همکاری اتاق اصناف شهرستان ری این موضوع عملیاتی شود و از ظرفیت اتاق اصناف برای شرح و سازش استفاده خواهد شد.

وی افزود: ارتباط خوب و سازنده اتاق اصناف شهرستان ری و همکاران باعث شده در زمینه کاهش اختلافات انتظار ما از اتاق اصناف افزایش یافته و به دنبال اختصاص شعبه مربوطه هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول