اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امام خمینی نه تنها به ملت ایران بلکه به همه مسلمین عزت داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یاد و خاطره حضرت امام یکی مصادیق جهاد تبیین است چرا که ایشان نه تنها به ملت ایران، بلکه به همه مسلمین عزت داد.

امام خمینی نه تنها به ملت ایران بلکه به همه مسلمین عزت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان سنندج اظهار داشت: مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع سنندج با حضور ادرات و سازمان‌ها و با حضور سخنرانان کشوری در مسجد جامع شهر سنندج بصورت باشکوه و مردمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون حضرت امام و دستاوردهای ایشان هستیم ادامه داد: همه ما بر سر سفره‌ای هستیم که حضرت امام آن را گستردانده است و یاد و خاطره حضرت امام یکی مصادیق جهاد تبیین است زیرا حضرت امام خمینی نه تنها به ما بلکه به همه مسلمین عزت داد.

حجت‌الاسلام سادات نقش امام را در گسترش اسلام بی‌نظیر خواند و اذعان کرد: شاید برخی افراد بگویند قبل از انقلاب هم مردم ایران مسلمان بودند اما تفاوت در این است که ما اسلام آمریکایی و اسلام تحجر داشتیم اما حضرت امام آمد و اسلام ناب محمدی(ص) را در برابر اسلام آمریکایی گسترش دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در خصوص برنامه‌های سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: از فردا باید کم کم‌ فضای شهر و استان تداعی کند که به ایام سالگرد حضرت امام نزدیک می‌شویم.

حجت‌الاسلام سادات ادامه داد: باید از فرصت‌های موجود استفاده شود ازجمله تلویزیون های شهری و ثابت همراه با تولید محتوا مناسب بتوانیم برنامه‌های خوبی را به انظار عموم ارائه دهیم.

وی برگزار برنامه‌های تبیینی را مهم خواند و عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی بزگترین میراث امام خمینی (ره) است، آسیب‌های انقلاب و احکام امام مطالبی است که باید در جلسه‌های تبیینی مطرح شود همچنین شایسته است در ارگان‌ها و دستگاه‌ها یک جلسه پیرامون شخصیت حضرت امام در ایام رحلت داشته باشیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان توزیع کمک‌های مومنانه را بخشی دیگر از برنامه‌های سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد.

سادات برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را ضروری دانست و تاکید کرد: قطعا دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلف از جمله نقاشی و مسابقات دیگر را دارند و انشاءالله شاهد برنامه‌های متنوعی در مراسم رحلت حضرت امام باشیم.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول