اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور در کهگیلویه و بویراحمد

مسؤول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفت ماه گذشته تاکنون ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۸۴ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور در کهگیلویه و بویراحمد

حمید پسنده مسؤول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار تاکنون در دو مرحله جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.
 


وی گفت: جهیزیه‌ های اهدایی شامل دوازده قلم کالای اساسی و مورد نیاز زندگی اعم از یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی، جاروبرقی و سرویس تفلون و چینی، پتو، چای‌ساز و فرش بوده است.
 


مسؤول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هدف از این برنامه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۶۰ سری جهیزیه در دو مرحله در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و گچساران چرام و بهمئی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان استان اهدا شد.
 


پسنده عنوان کرد: ارزش هر سری این جهیزیه ها ۲۳۰میلیون ریال بوده و این میزان جهیزیه از سوی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد به نوعروسان این استان اهدا شده است.

وی ادامه داد: از این میزان جهیزیه ها ۶۰ سری آن به نوعروسان نیازمند گچساران در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس در اولین مرحله به ارزش ریالی ۱۴ میلیارد ریال بوده است، که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج گچساران و ستاد نمازجمعه انجام شد.

مسؤول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این آمادگی را داریم توجه به ثبت نام افراد نیازمند در شهرستان‌های کهگیلویه وبویراحمد توسط این قرارگاه توزیع بین افراد نیازمند داده شود

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول