اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری از سوی انتشارات بانژ به بازار عرضه شد.

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری به قلم محمد جواد یافتیان و محبوبه مرادی از سوی «انتشارات بانژ» منتشر و به بازار عرضه شد.

در این کتاب آمده گردشگری نه‌تنها به‌مثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین به‌عنوان یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می‌شود.

نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می‌کنند در کنار این مزایا، هم‌زمان با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازه‌ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد، از این رو با توجه به وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفت‌گانه ایران عزیزمان، می‌توان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوری‌های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» در چهار فصل به حوزه‌های روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیک‌های اطلاع رسانی و نهایتاً به ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه می‌پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول