اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۵ مدرسه در مناطق محروم همدان ساخته می‌شود

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان از ساخت پنج مدرسه با هزینه بالغ بر ۷ میلیارد تومان در مناطق محروم همدان خبر داد.

۵ مدرسه در مناطق محروم همدان ساخته می‌شود

محمدحسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ساخت مدرسه در مناطق محروم استان خبر داد و اظهار کرد: پنج مدرسه ۲ و ۳ کلاسه در مناطق محروم کبودراهنگ، تویسرکان، بهار، اسدآباد و ملایر ساخته می‌شود.

شاره به اینکه ۱۲ کلاس درس در این راستا احداث و تحویل دانش‌آموزان مناطق محروم خواهد شد گفت: این اقدام با هماهنگی‌ اداره کل نوسازی مدارس و گروه صنعتی میهن انجام می‌گیرد و به همین منظور خردادماه کلنگ مدارس نهم و دهم با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کلنگ به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان این هزینه توسط خیر و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تامین خواهد شد خاطرنشان کرد: این مدارس یک‌هزار ۵۰ متر مربع زیربنا و ۱۲ کلاس درس به کلاس‌های استاندارد استان اضافه خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول