اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دانشگاه فرهنگیان لرستان میراث‌دار ۳۳ دانشجو معلم شهید است

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشگاه فرهنگیان لرستان میزبان و میراث‌دار ۳۳ دانشجو معلم شهید است.

دانشگاه فرهنگیان لرستان میراث‌دار ۳۳ دانشجو معلم شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی آقایی جودکی پیش از ظهر ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو معلم، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان لرستان میزبان و میراث‌دار ۳۳ دانشجو معلم شهید است.

وی خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته تصاویر، زندگی‌نامه و دست‌نوشته شهدا جمع‌آوری و در کتابی تحت عنوان سروهای سربلند چاپ شده که امروز در این یادواره از آن رونمایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه شهدا به اقتضای شرایط کشور یک روز احساس تکلیف کرده و با رشادت خود برگ زرینی را در دفاع مقدس ورق زدند، افزود: ما نیز امروز باید احساس تکلیف کرده و فرهنگ ترویج و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

آقایی جودکی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهدا، بیان داشت: وظیفه داریم نسل نوجوان، جوان و دانشجو را با رسالت شهدا و اهداف این عزیزان آشنا کنیم، چرا که با تحقق این مهم خیلی از کج‌روی‌ها و نابسامانی‌های جامعه از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول