اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در لیگ برتر کشور

کوهنورد خراسان‌جنوبی به اردوی آموزشی تیم ملی انتخابی صعود به هیمالیا پیوست و دارترهای استان در لیگ برتر گرمسار خوش درخشیدند.

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشورمان ورزشکار شایسته خراسان‌جنوبی را به اردوی آموزشی انتخابی کمیته هیمالیانوردی دعوت کرد.

«محمدامین عبدالرزاق‌نژاد» کوهنورد موفق خراسان‌جنوبی در بین ۱۵ منتخب راه یافته به آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جوانان کشور قرار گرفت.

مرحله چهارم اردوهای انتخابی تیم ملی کوهنوردی و صعودهای ورزشی جوانان از ۱۲ تا ۱۵ خردادماه جاری به میزبانی استان لرستان در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در لیگ برتر کشور

پرونده مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشور با معرفی برترین‌ها در شهرستان گرمسار استان سمنان بسته شد. در این ماراتن ملی ۳۲ نفر از دارترهای نخبه آقا و خانم کشور به مدت دو روز سیبل رقابت‌ها را نشانه رفتند.

در مسابقات لیگ برتر دارت کشور از خراسان‌جنوبی که پیش از این ۵ سهیمه در دو بخش ‌آقایان و بانوان کسب کرده بود شرکت داشتند و مدال رنگی رقابت‌ها را به‌دست آوردند.

«زهرا رجبی» با کسب مدال نقره این رویداد ورزشی ملی بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌ها ایستاد و  برنده جایزه سه میلیون تومانی لیگ برتر شد.

«مریم عرفانیان» مقام هفتم لیگ برتر دارت کشور را به‌دست آورد، «آتنا بیگمی» در جایگاه دهم قرار گرفت.

در بخش آقایان مسابقات قهرمانی لیگ برتر دارت کشور «ابوالفضل علیزاده» مقام چهارم رقابت‌ها را از آن خود کرد و برنده جایزه دو میلیون تومانی شد و «علیرضا محمدزاده» نیز مقام هفتم  لیگ برتر دارت کشور را به‌دست آورد.

به گزارش فارس؛ «ملیحه رجبی» بازیکن سابق استان خراسان‌جنوبی و شهرستان طبس و عضو تیم تهران بر سکوی نخست لیگ برتر دارت کشور قرار گرفت و براساس بخشنامه مسابقات، چهار نفر برتر مسابقات لیگ برتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان هم دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول