اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه‌های مختلف مرهون همت و غیرت جوانان مؤمن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت‌کوشی قله‌های بلند را فتح کردند.

روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، در دیدار با شهید خانواده معظم شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی افتخارات زیادی کسب کردند و خلق بسیاری از دستاوردها نتیجه نقش‌آفرینی جوانان است.

وی افزود: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه‌های مختلف مرهون همت و غیرت جوانان مؤمن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت‌کوشی قله‌های بلند را فتح کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: جوانان ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس کشور را در صنعت دفاعی به خودکفایی رساندند و اراده و همت این جوانان باید الگویی برای سایر بخش‌ها باشد.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خداوند و ولایت‌فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح با اراده‌های قوی برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدانه تلاش می‌کنند.

وی گفت: الگوی بی‌نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان، باید مورد توجه همه بخش‌های باشد و خصوصاً در حوزه اقتصادی پیاده‌سازی شود و آن چیزی که کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رساند روحیه و مدیریت جهادی بود که باید در همه بخش‌ها طنین‌انداز شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تجلیل از مجاهدت‌های شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی خاطرنشان کرد: شهید احسان قدبیگی که از نخبگان جوان و افتخارات استان مرکزی بودند مجاهدانه در راه پیشرفت صنعت دفاعی و خدمت به نظام اسلامی تلاش کردند و نام این شهید عزیز بر تارک جامعه دانشمندان جوان ایران اسلامی می‌درخشد و یاد و خاطر این شهید عزیز را گرامی می‌داریم و به روح بلند او درود می‌فرستیم.

شهید احسان قدبیگی از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی بود

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی نیز اظهار کرد: شهید مهندس احسان قدبیگی از نخبگان و افتخارات استان مرکزی و از رویش‌های دهه ۷۰ چهل واره دوم انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: بیش از ۶ دهه از عمر نهضت امام خمینی(ره) می‌گذرد و در آغاز چهل‌واره دوم انقلاب قرار داریم که به لطف خداوند متعال به مراتب مقتدرتر و شکوفاتر از دهه‌های قبل، دهه‌های ابتدای انقلاب و دهه‌های آغازین نهضت امان خمینی(ره) هستیم.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی اگر امروز در اوج اقتدار و پایداری است بی‌تردید ناشی از حضور مؤثر نخبگان و جوانان غیرتمند در عرصه‌های مختلف است که به وجود آنها افتخار می‌کنیم و قدردان خانواده‌های معظم آنها به خاطر تربیت چنین فرزندانی هستیم.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه امروز ملت ایران به نیروهای مسلح مقتدر افتخار می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح تمام تهدیدات دشمنان را کوبنده و با صلابت پاسخ خواهند داد.

وی با تجلیل از مجاهدت‌های شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی گفت: شهید احسان قدبیگی از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی بود که با تلاش‌های خالصانه منشأ خیرات فراوانی برای کشور بود.

استاندار استان مرکزی افزود: علیرغم اینکه شهدایی چون شهید احسان قدبیگی حضرت امام (ره) را درک نکرده بودند اما با مسیر و راهی که در پیش گرفتند از مقلدان واقعی حضرت امام(ره) بودند و به تعبیر شهید بهشتی(ره) مقلدان واقعی امام خمینی(ره) سرنوشتی جز شهادت ندارند.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در دولت ضمن تبریک و تسلیت این جوان نخبه صنعت دفاعی علو درجات برای شهید عزیز و به خانواده معظم صبر و ثبات قدم در راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی از خداوند متعال دارم.

راه شهید احسان قدبیگی در عرصه جهاد علمی متوقف نمی‌شود 

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با شهید خانواده معظم شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی اظهار کرد: الگوی تکیه بر توان داخلی، بهره‌گیری از هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی و اعتماد به جوانان و نخبگان داخلی بزرگترین پیشرفت‌ها را رقم زده و خودکفایی در عرصه‌های دفاعی نتیجه تفکر جهادی و انقلابی است.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی مخلصانه برای پیشرفت کشور پای کار آمدند و امروز با تبیین حماسه‌ها و الگوهای برتر باید جوانان را به این نقطه برسانیم که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دشمنان از اقتدار روزافزون نظام اسلامی و نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف و میدان‌های مبارزه عصبانی هستند و امروز به برکت همین اقتدار دشمنان توانایی حرکت و عرض‌اندام ندارند و دشمن از هر زمانی در عجز و ناتوانایی قرار دارد و در مقابل اقتدار انقلاب زمین‌گیر شده است.

کریمی با بیان اینکه مکتب قرآن و اهل بیت(ع) ایستادگی همه‌جانبه در مقابل دشمنان را به ما می‌آموزد، گفت: امروز فرزندان ملت ایران تهدیدات دشمنان علیه منافع ملت را در هر نقطه‌ای پاسخی کوبنده خواهند داد.

وی ادامه داد: به برکت تفکر حضرت امام(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری و خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان صنعت دفاعی کشور امروز به نقطه‌ای از بالندگی و بازدارندگی رسیده و نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تجلیل از مجاهدت‌های شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی گفت: شهید عزیز احسان قدبیگی که از مردان میدان علم و دانش و جهاد علمی بود با خلوص نیت، ایثار و فداکاری تلاش‌های فراوانی داشت و شهادت این جوان عزیز اگرچه تلخ بود اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید احسان قدبیگی و شهدای عرصه جهاد علمی آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جوان نخبه و بسیجی صنعت دفاعی علو درجات و رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بیت شریف شهید عزیز و ادامه‌دهندگان راه آن دانشمند جوان، ثبات قدم و دوام توفیق در صراط مستقیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول