اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه ترافیک راه های سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی راه ها با هدف برخورد بدون اغماض با رانندگان قانون شکنی که ضمن سلب آسایش مردم، باعث به خطر افتادن جان و مال شهروندان در سطح جاده های استان می شوند خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه ترافیک راه های سیستان و بلوچستان

مهدی خمر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به اهمیت برقراری قانون و نظم اجتماعی در جاده های استان اظهار داشت: پلیس راه شمال استان برابر وظیفه ذاتی خود با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی برخورد می‌کند چرا که تعداد معدودی از افراد معلوم الحال و فرصت طلب از شرایط مطلوب جامعه سوء استفاده کرده و با انجام حرکات و اقدامات خلاف قانون نظم اجتماعی را برهم زده و آسایش و امنیت مردم را با خطر و چالش مواجه می‌کنند.

وی افزود: پلیس راه  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی راه های استان را با محوریت برخورد با خودروهای دارای ناهنجاری اجتماعی و قانونی اجرایی می‌کند و در این طرح طبق مقررات با خودروهای دارای آلودگی صوتی و صدای ناهنجار اگزوز، و خودروهای که اقدام به دور دور در سطح جاده و حرکات نمایشی  می‌کنند برابر مقررات برخورد می‌کند و ضمن اعمال قانون بر اساس جدول جرائم راهنمایی و رانندگی حسب مورد رانندگان هنجارشکن که مرتکب تکرار تخلفات می‌شوند را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه ترافیک با استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزاتی محسوس پلیس راه  در سطح استان انجام می‌شود و در اجرای این طرح از 15 تیم گشت نامحسوس نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول