اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شناسایی ۱۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان فاروج

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج از شناسایی حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

شناسایی ۱۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان فاروج

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مصطفی عرب‌عامری سرپرست امور آبفای شهرستان فاروج، در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار مشترک تحت پوشش خدمات این امور قرار دارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان شناسایی شده که ۴ مورد به انشعاب مجاز تبدیل و ۷ مورد جمع‌آوری و مابقی جهت طی مراحل قانونی در دست اقدام می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب، گفت: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود، به همین منظور و در راستای تامین و توزیع آب شرب، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در دستور کار این امور قرار گرفت و انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ‌وجه پذیرفتنی نخواهد بود و با قاطعیت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج در ادامه به طلب ۶۲۰ میلیون تومانی این امور از مشترکین خانگی و غیرخانگی شهرستان اشاره کرد و افزود: این امور جهت تامین و توزیع آب شرب و تداوم خدمات نیازمند تعامل و همکاری مشترکین با پرداخت به موقع آب بهاء است.

عرب‌عامری از تعویض ۲۴ دستگاه کنتور خراب در دو ماهه سال جاری خبر داد و گفت: تعویض کنتورهای معیوب به منظور کاهش میزان هدر رفت آب و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین انجام می‌شود و امورآب و فاضلاب فاروج با تعویض این کنتورها توانست گامی مثبت در جهت کاهش آب بدون درآمد بردارد.

سرپرست امور آبفای شهرستان فاروج در پایان از اعلام آمادگی این امور جهت قانونی نمودن انشعابات غیرمجاز خبر داد و افزود: خواسته و خواهش ما از مشترکین این است که ضمن ارزش نهادن به اهمیت آب، با مدیریت صحیح مصرف و عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز همکاری لازم را با این امور جهت ارائه خدمات مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول