اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تخفیف ویژه کیش و تفریحات کیش؛ با خیال آسوده به کیش سفر کنید

یکی از سفرهای زیبای ما ایرانیان به خصوص در تابستان، سفر به جزیره کیش به دلیل شرایط آب و هوایی خوب در اکثر فصول سال است.

تخفیف  ویژه کیش و تفریحات کیش؛ با خیال آسوده به کیش سفر کنید

. تفریحات آبی و غیر آبی کیش به حدی وسوسه‌انگیز و مهیج هستند که اکثر افراد می‌خواهند لذت این تفریحات را بچشند. در این میان، برخی از افراد با توجه به شرایط و وضیعتی که دارند، قادر به پرداخت هزینه این تفریحات نخواهند بود! اما اصلا نگران این موضوع نباشید! شما می‌توانید با تخفیفات ویژه کیش به راحتی یک سفر هیجان‌انگیز برای خود داشته باشید و از تمامی تفریحات استفاده کنید. در ادامه در مورد معرفی برخی از تفریحات و تخفیف کیش صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تخفیف کیش برای تفریحات بی‌نظیر آن

سفر به جزیره کیش می‌تواند، یکی از بهترین سفرهای ما در طول زندگی باشد، به شرط آن‌که بتوانیم از تفریحات آن استفاده کنیم و خاطرات خوبی برای خودمان رقم بزنیم. با اینکه قرار است شما برای هرکدام از این تفریحات، هزینه‌هایی را پرداخت کنید، با این حال، می‌توانید از تخفیفات ویژه کیش که برخی از سایت‌ها برای شما قرار می‌دهند، به‌بهترین شکل استفاده کنید.

تفریح آبی غواصی کیش

به طور کلی، معمولا تفریحاتی که در جزیره کیش وجود دارد، به دو دسته‌ی تفریحات آبی و غیرآبی تقسیم می‌شوند. بسیاری از تفریحات آبی مانند غواصی کیش، می‌توانند یک سفر رویایی را برای شما رقم بزنند. لذت تفریح در مرکز غواصی کیش، چیزی است که حتما باید امتحان کنید!

 این تفریح، از بهترین تفریحات در کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره کیش به حساب می‌آید که مورد توجه گردشگران جزیره کیش قرار گرفته است. کلوپ مرکز غواصی کیش تنها کلوپیست که در جزیره کیش دارای یکی از جدیدترین تفریحات دریایی به نام اسکوتر زیر دریایی می‌باشد که همه جوره غواصی در کیش را برای همه عزیزان آسان کرده است. استاین وسیله به شکل موتور است با این تفاوت که می‌توانید  با کلاهی مخصوص زیر آب نفس بکشید و بدون نیاز به بلد بودن شنا یا غواصی از اعماق دریا و زیستگاه جانداران آبزی مختلف کمال لذت را ببرید.

رستوران صفدری کیش؛ لذت تجربه‌ی چشیدن غذاهای خوشمزه و موزیک زنده با هم!

علاوه بر این، تفریحاتی مانند رستوران صفدری کیش، یکی دیگر از تفریحات غیرآبی کیش است که با ساحل زیبای کیش همجوار است و همین موضوع باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد و از محبوبیت بالایی هم برخوردار باشد. شما با رزرو این رستوران از سایت کیش برگ، می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید و هم غذاهای عالی و خوشمزه را تست کنید و هم در کنار آن، از تماشای ساحل جزیره کیش بهره‌مند شوید.

معروف‌ترین غذای این رستوران، شیشلیک است که همین امر باعث شده این رستوران به عنوان پدر شیشلیک ایران شناخته شود. در حال حاضر مدیریت این رستوران بر عهده حاج جواد اکبری، داماد بزرگ آقای صفدری است.

رستوران صفدری به اضافه غذاهای خوشمزه‌ای که دارد بخش هیجان انگیزی به نام موسیقی زنده  با هنرمندی خواننده‌های معروف کیش دارد که همین موضوع باعث می‌شود حس رفتن به یک مهمانی شاد و پرانرژی را به شما بدهد. پس یادتان باشد، که این فقط یک رستوران نیست! بلکه تفریحی است که می‌توان حتی از آن به‌عنوان کنسرت زنده شبانه یاد کرد.

ساعت پذیرایی رستوران صفدری در تایم ظهر برای ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۶ و در تام شب برای شام ساعت ۲۱ الی ۱۲ شب می‌باشد که این زمان‌ها در فصل‌های مختلف سال متغیر است.

به این نکته توجه داشته باشید که برای هماهنگی ترنسفر باید بلیط خود را از ۱ الی ۲ روز قبل تهیه بفرمایید.

جُنگ شبانه پازل شو کیش

از دیگر تفریحات زیبای جزیره کیش که لازم است نگاهی مختصر به آن داشته باشیم، جُنگ شبانه پازل شو کیش می‌باشد. اگر می‌خواهید به کیش سفر کنید و قصد دارید برای خودتان لحظه‌های شاد و خنده‌داری را رقم بزنید، بهترین کار این است که در جنگ شبانه پازل شو کیش شرکت کنید. با شرکت در این جنگ می‌توانید، بهترین لحظات سفر را برای خودتان و اعضای خانواده رقم بزنید.

این تفریح،  شامل موزیک ، اجرای دی جی در تمام طول برنامه ، تئاتر کمدی اسپرت ، بیت باکس، بلک لایت شو است که در تاریکی مطلق انجام می‌شود.  استند آپ کمدی، تقلید صدا، لیزر شو، مسابقه برای میهمانان، حرکات نمایشی، ورزشکاران ایروبیک  و بسیاری از سرگرمی های شاد در این جنگ دیده می‌شود که قطعا برای شما بهترین لحظه‌ها را ثبت خواهد کرد. این جنگ به غیر از شب‌های مخصوص به عزاداری، آماده خدمت‌رسانی به تمامی افرادی است که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که برای اینکه بتوانید از تخفیفات ویژه تفریحات کیش بهره‌مند شوید، خرید بلیط این جنگ را از سایت کیش برگ انجام دهید تا بتوانید آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید. معمولا برای خرید این جنگ، تخفیف 20 درصدی در این سایت برای شما در نظر گرفته می‌شود و اگر فرزند خردسال زیر 4 سال دارید، لازم نیست که برای آن بلیط تهیه کنید.

به غیر از این موارد گفته شده، بسیاری از تفریحات دیگر مانند پاراسل، غواصی کلوپ، فلای‌برد، پارک آبی اوشن، پکیج طلایی سافاری کیش، پارک دلفین، اسکوتر زیر دریایی و... را می‌توانید با بهترین قیمت برای خودتان رزرو کنید.

سخن پایانی

تفریحات آبی، کافه‌گردی و رستوران‌گردی، کشتی تفریحی، جُنگ و کنسرت، پارک‌های آبی هیجان‌انگیز، اجاره ماشین، ماساژ و... همگی از تفریحات و خدماتی هستند که در جزیره زیبای کیش می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. به این دلیل که برخی از این تفریحات، از هزینه بالایی برخوردارند، بهترین کار این است که شما بتوانید از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید!

این دقیقا همان چیزی است که سایت «کیش برگ» برای شما در نظر گرفته است. تمامی تفریحات و خدمات؛ اعم از تفریحات آبی و غیرآبی همگی در این سایت با بهترین تخفیف برای شما وجود دارند که شما می‌توانید نسبت به رزرو آن اقدام کنید. شما می‌توانید تمامی این آیتم‌ها را از سایت کیش برگ با بهترین تخفیف خریداری کنید و بهترین و رویایی‌ترین سفر را برای خودتان قرم بزنید.

اگر در مورد تخفیفات و شرایط آن سوالی دارید، می‌توانید با ما در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول