اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

غرق شدن مرد آملی در رودخانه خروشان سرخ‌کلا دشت‌سر + تصاویر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به انحراف خودروی پراید و وقوع آتش‌سوزی، گفت: پیکر یک مرد آملی جمعه شب از رودخانه روستای سرخ‌کلا بخش دشت‌سر از آب بیرون کشیده شد.

غرق شدن مرد آملی در رودخانه خروشان سرخ‌کلا دشت‌سر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یک مرد ۵۴ ساله شامگاه جمعه در رودخانه روستای سرخ‌کلا غرق شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در روز جمعه عملیات متعددی توسط مأموران آتش‌نشانی این شهرستان انجام شد که دو حادثه مهم در این بین جای داشت.

روح‌الله اسماعیلی افزود: پس از تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش غرق شدن یک نفر از اهالی روستای سرخ‌کلا در رودخانه اعلام شد.

وی تصریح کرد: ۱۱ نفر از نیروهای امدادی ایستگاه مرکزی به محل حادثه واقع در روستای سرخ‌کلا، جاده قدیم آمل به بابل برای تجسس راهی محل حادثه شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به تلاش فراوان عوامل امدادی، پس از ساعاتی جسد فرد غرق شده پیدا شد، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرم سال و افزایش دمای هوا، افراد از شنا کردن در رودخانه‌های خروشان، ناآشنا و استخرهای عمیق خودداری کنند.

انحراف و آتش‌سوزی خودروی پراید در منطقه کنسی

این مسؤول با اعلام دیگر حادثه روز جمعه، اظهار کرد: پس از تماس شهروندان آملی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش انحراف خودروی پراید انجام شد.

اسماعیلی با اعلام اینکه این حادثه عصر جمعه در روبروی روستای کنسی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با منحرف شدن از مسیر خود خارج شده و به مغازه‌ای برخورد شدید داشت.

وی بیان کرد: پس از آتش‌سوزی این خودرو، زبانه‌های آتش به مغازه مجاور سرایت کرد.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: تیم عملیاتی آتش‌نشانی با حضور به موقع در حادثه، کنترل و ایمن‌سازی محیط، عملیات جداسازی خودرو از محیط تجاری را انجام دادند و از تشدید حادثه جلوگیری کرده و آتش‌سوزی شدید را اطفا کردند.

این مسؤول گفت: این حادثه تلفات انسانی و جانی نداشت.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ع/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول