اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه‌ای به شهرقدس داشته باشند

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به بازدید وزیر اقتصاد به شهرقدس گفت: از این سفرها انتظار داریم با توجه به تراکم بالای جمعیتی، بافت فرسوده و محرومیت‌ها نگاه ویژه به شهرقدس داشته تا مشکلات سریع‌تر رفع شود.

رئیس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه‌ای به شهرقدس داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و بهره‌مندی از سیره حضرت، اظهار کرد: گران شدن کالاها پیامدهای منفی داشته و بر اخلاق اجتماعی و تاب آوری مردم اثرگذار است و مسوولین باید مدیریت بیشتر بر بازار داشته و از مبدا تولید بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند. 

وی گفت: بعضی از بازاریان با گران شدن کالاها صدها برابر قیمت از کالاهای احتکار کرده سود بردند و این زیبنده جامعه اسلامی نیست و احتکار کننده مورد لعن پروردگار و صالحین است.  

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن گرامیداشت جانباختگان ساختمان متروپل و تسلیت به مردم خوزستان افزود: نظارت بر ساختمان‌ها ناکافی است و طبق فرمایش رهبری باید با همه عوامل این حادثه برخورد جدی شود. 

وی بیان داشت: نمایندگان مجلس به فرمایشات رهبری توجه کنند تا این مجلس انقلابی بماند و مطالبات مردم را در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند رسیدگی کرده و انتظار داریم بعد نظارت بر قانون و عملکرد مسوولان و حوزه اقتصادی در مجلس تقویت شود. 

حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به مشارکت گروه جهادی پزشکان در ارائه خدمات پزشکی تخصصی به ۷۵۰ نفر از نیازمندان در محل مصلی و کمک خیرین در تامین دارو در ادامه گفت: حرکت چندهزار نفری مردم در اجرای سرود سلام فرمانده در شهرقدس ارزشمند بوده و دشمن را از توطئه‌های خود مایوس کرد. 

وی به سفر وزیر اقتصاد به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرقدس اشاره کرد و افزود: زیرزمین مصلی به گروه جهادی تحویل داده شده تا فعالیت‌های اقتصادی انجام شود و در جلسه شورای اداری مسائلی مطرح شد و انتظار داریم از این سفرها شهرقدس ویژه دیده شود و با توجه به محرومیت‌ها و تراکم جمعیتی و بافت فرسوده، بودجه قابل توجهی به این منطقه اختصاص یابد تا مشکلات به سرعت رفع شود.

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: هلال احمر با نگاه توسعه‌ای فعالیت داشته و امروز سومین پایگاه هلال احمر شهرقدس و اولین خانه هلال کشور در مصلی افتتاح شد. 

وی درخصوص استقرار ادارات در راستای جهاد تبیین گفت: استقرار نمایندگی شبکه استانی در شهرقدس نیازمند حمایت و همکاری است و از نماینده مجلس درخواست پیگیری و راه اندازی این دفتر نمایندگی را داریم. 

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول