اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

همایش دوچرخه سواری بیماران «ام اس» در البرز

همایش دوچرخه سواری پروانه‌های نارنجی با مشارکت هیئت دوچرخه سواری البرز و انجمن ام اس البرز امروز جمعه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در پارک تنیس کرج برگزار شد.

همایش دوچرخه سواری بیماران «ام اس» در البرز

برومند نظری، رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص همایش دوچرخه سواری پروانه‌های نارنجی، گفت: ایده این همایش توسط گروهی از بانوان استان عنوان شد و با پیگیری‌ها، گذراندن مراحل قانونی و نامه‌نگاری و هماهنگی با اداره کل ورزش جوانان استان البرز همچنین عوامل انتظامی ومسإولین پارک‌ها و فضای سبز شهرداری منطقه به سرانجام رسید.

وی بابیان اینکه حامی مالی نیز در این همایش کنار ما هستن تا هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شود، ادامه داد: شعار و هدف این همایش امید به ادامه زندگی سالم توسط این افراد است؛ این همایش قصد دارد بگوید بیماری پایان کار نیست بلکه شروعی دوباره هست.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز، با توجه به شرایط اقتصادی موجود نقشه راه ما در خصوص قهرمانان حرفه‌ای این رشته در استان و پیشرفت روزافزون آن‌ها، میزبانی رویدادهایی مهم این ورزش در رده‌های مختلف عنوان کرد.

وی افزود: همانطور که در نیمه دوم سال گذشته میزبان قهرمانی کشور در رشته کورسی بودیم و امسال نیز کمتر از یک‌ماه آینده میزبان مسابقات مرحله اول لیگ کوهستان کشور خواهیم بود.

نظری در رابطه با سطح ورزش دوچرخه سواری در استان، بیان کرد: اگر بگوییم ورزش استان در سطح بالایی از نظر کمیت و تعداد نفرات قهرمان صحیح نیست اما بصورت موردی قهرمانان نخبه در سطح استان بخصوص بانوان وجود دارد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: از جمله قهرمانان این رشته در استان البرز می‌توان به ماندانا دهقان در رشته تایم تریل تیم صاحب مدال برنز آسیا اشاره کرد؛ همچنین در روزهای گذشته  در لیگ سرعت بانوان رشته تیم اسپریت رکورد این رشته در اختیار مائده نظری از استان البرز است. در بخش آقایان نیز پرهام شهسواری و پوریا یعقوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی صاحب عناوین اول و دوم شدند و به اردو تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیأت دوچرخه سواری در پایان تصریح کرد: در بخش همگانی چند همایش در شهرهای اقماری ازجمله ماهدشت، نظر اباد، محمد شهر، فردیس، هشتگرد برگزار کردیم و در بخش پشتوانه ورزش یعنی استعدادیابی ۲ برنامه مهم برای انتخاب مستعدین در سطح استان در ورزشگاه انقلاب و همچنین مسابقات مستعدین در هشتگرد را برگزار و نفراتی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول