اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قول مساعد وزیر راه در خصوص حل مشکلات مجتمع ۱۱۰۰ واحدی قرچک

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شهرستان قرچک، برای رفع مشکل مجتمع ۱۱۰۰ واحدی این شهرستان قول مساعد داد همچنین در این بازدید مقرر شد معارضین تقاطع‌های غیرهمسطح قرچک رفع شود.

قول مساعد وزیر راه در خصوص حل مشکلات مجتمع ۱۱۰۰ واحدی قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در ادامه بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره قرچک از مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان که در ضلع شمالی کمربندی قرچک قرار دارد بازدید کرد.

این مجتمع مسکونی حدود ۱۰ سال است که به اتمام رسیده اما بخاطر مشکلات قانونی از قبیل پایان کار و رعایت نکردن ماده ۱۸ شورای آموزش پرورش در بلاتکلیفی کامل است.

ضمنا شرکت سازنده این مجتمع مسکونی ورشکسته اعلام شده و این مجتمع مسکونی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته است.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این‌ مجتمع قول مساعد داد تا در خصوص رفع مشکلات قانونی اقدامات لازم را انجام دهد تا از تصرف بانک ها خارج شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در ادامه سفر به شهرستان قرچک، از تقاطع های غیر هم سطح محمد آباد و داوودآباد قرچک که به مشکل بزرگ برای شهرستان تبدیل شده است بازدید به‌عمل آورد.

سید مصطفی داوودی معاون راه آهن جمهوری اسلامی نیز در این دیدار، قول داد در مدت زمان چهار ماه معارضین تقاطع غیر هم‌سطح قرچک تعیین تکلیف شود.

وزیر راه به مقام مادر شهید فلاح ادای احترام کرد

قاسمی در ادامه سفر نیم روزه به شهرستان قرچک با حضور در منزل شهید علی اصغر فلاح شهید جاوید الاثر، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید علی اصغر فلاح در عملیات والفحر یک در سال ۶۲ در منطقه دهلران در سن ۱۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

این شهید جاویدالاثر جزو شهدای دانش آموز منطقه و ورزشکار نیز محسوب می‌شود که در رشته کشتی رتبه های استانی داشته است.

مادر شهید فلاح تقاضای دیدار با رهبری کرد

مادر شهید والامقام علی‌اصغر فلاح در این دیدار در خصوص احساسات خود و احساس خود در خصوص داماد نشدن پسر شهیدش و ناراحتی ها و دلتنگی های خود گفت.

این مادر شهید جاویدالاثر با چشمان اشکبار درخواست دیدار از رهبر انقلاب را کرد و از وزیر راه و شهرسازی خواست پیام وی را به رهبر انقلاب برساند که مادر شهیدی آرزوی دیدار شما را دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول