اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گسترش امنیت پایدار اولویت ایران اسلامی است

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نزاجا، ایجاد و گسترش امنیت پایدار را جزو اولویت‌های ایران اسلامی دانست و گفت: این امنیت، اقتدار و سرافرازی را مدیون خون شهدا هستیم.

گسترش امنیت پایدار اولویت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز در یادواره شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس با بیان اینکه خونی که در راه خداوند و عشق الهی بر روی زمین ریخته شود، همواره جاویدان خواهد بود، اظهار کرد: عزت و سرافرازی شهدا، همواره در جامعه جاری و ساری خواهد بود. 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدایت فرمانده معظم کل قوا توانستند با وحدت و همدلی، امنیت و اقتدار را برای این جامعه به ارمغان آورند. 

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نزاجا، ایجاد و گسترش امنیت پایدار را جزو اولویت‌های ایران اسلامی دانست و گفت: این امنیت، اقتدار و سرافرازی را مدیون خون شهدا هستیم. 

رحمانی با اشاره به تقدیم ۴۱۸ شهید از شهرستان بندرانزلی در دوران دفاع مقدس بیان کرد: مردم قهرمان‌پرور بندرانزلی با وجود اینکه فرسنگ‌ها با مرزهای عملیاتی فاصله داشتند اما برای دفاع از اسلام به پاخواستند و در برابر دشمن جان خود را فدا کردند. 

وی با بیان اینکه شهدا و جوانان این مرز و بوم، سینه خود را آماج گلوله‌ها قرار داده تا امروز اقتدار و امنیت داشته باشیم، تصریح کرد: با وجود تمام دسیسه‌های دشمنان، امروز شاهد امنیت پایدار و اقتدار در این کشور پهناور هستیم که مرهون خون شهدا و جانبازی و سرافرازی سربازانی از جنس مردم است. 

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نزاجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نامجو و سرداران شهید شهرستان بندرانزلی گفت: این نامداران سرداران شهیدی بوده‌اند که در این شهر زیسته و برای دفاع کیان و تمامیت ارضی، نظام و انقلاب به‌پا خواستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول