اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مراسم اختتامیه پیست اسکی بین‌المللی توچال برگزار شد

مراسم اختتامیه ۱۴۰۰-۱۴۰۱ پیست اسکی بین المللی توچال و تقدیر از بهترین مربی های فصل اسکی در پیست اسکی توچال تهران برگزار شد.

مراسم اختتامیه پیست اسکی بین‌المللی توچال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات؛ مراسم اختتامیه پیست اسکی بین‌المللی توچال  عصر امروز برگزار شد و در این برنامه، از بهترین مربی های فصل اسکی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ در پیست اسکی توچال تقدیر شد.

در این مراسم از بهترین مربی های فصل اسکی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ در پیست اسکی توچال به ترتیب اول تا سوم در رشته اسنوبرد از محمد بختیاری، سامان ناظمی و پریا شریفی و در رشته آلپاین از سیدکاظم نبوی، غلامحسین بندعلی و رامین اقبالی تقدیر به عمل آمد.

روح‌الله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: همه ساله با بارش نزولات جوی و رحمت الهی، پیست بین‌المللی اسکی توچال کار خودش را آغاز می‌کند و معمولا آبان ماه هرسال این پیست به صورت رسمی با برف طبیعی پس از مراسم افتتاحیه فعالیت خودش را آغاز می کند.

وی گفت: به نوع خودش کم‌نظیر است که ما در خرداد ماه در آغاز تابستان برف داریم و می توانیم از این نعمت الهی استفاده کنیم و امسال هم مراسم اختتامیه پیست اسکی توچال در فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ را برگزار کردیم.

امداد بیان کرد: در فصل گذشته موفق شدیم که مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۲ پکن را در این پیست برگزار کنیم و همینطور برنامه صعود دوستی بانوان کشورهای قلمرو اکو را داشتیم و میزبان سفرای کشورهای اکو بودیم و تعامل خوبی را با عزیزان داشتیم و در عرصه دیپلماسی ورزشی توانستیم یک گامی برداریم که ان‌شاءالله این استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در فصل گذشته تعداد زیادی از علاقه مندان ورزش اسکی در این پیست آموزش دیدند افزود: تلاشمان برای گسترش ورزش اسکی به عنوان یک ورزشی که بیش از این می‌تواند ارتقاء پیدا کند و برای کشورمان افتخار آفرین باشد را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال تصریح کرد: امیدواریم در فصل آینده با نوسازی تله کابین خدمات بهتری را به علاقه مندان بدهیم و با توسعه این پیست میزبان علاقه‌مندان در سطح کشور و بین‌الملل باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول