اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خزعلی: بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان باید ایجاد شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از یک واحد تولید پوشاک کودک و نوجوان در شهرستان اسلامشهر بازدید کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین بازار عرضه محصولات است که باید در این زمینه برای خانم ها با همکاری دستگاه‌های مختلف بازارچه های دائمی ایجاد شود.

خزعلی: بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان باید ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه فرماندار شهرستان اسلامشهر صبح امروز به طور سرزده از یک واحد تولیدی پوشاک کودک و نوجوان در شهرستان اسلامشهر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

خزعلی در این بازدید سرزده ضمن دیدار و گفت‌وگو با بانوان شاغل در این واحد تولیدی طی سخنانی اظهار کرد: این واحد تولیدی یکی از واحدهای نمونه تولیدی موفق است که توسط یک بانوی کارآفرین با اشتغالزایی برای قریب به ۵۰ بانوی سرپرست خانوار فعالیت می کند.

وی گفت: در این واحد تولیدی که به صورت خانواده محور پایه ریزی و ایجاد شده ضمن اینکه توانسته تعداد بسیاری از بانوان را به کارگیری کند، با تولید محصولات با کیفیت با نمونه های خارجی رقابت و حتی در زمینه صادرات هم فعالیت می‌کند که امیدواریم در راستای تولید و جهش تولید و دانش بنیان بودن آن هم به موفقیت برسد و در جهت کارآفرینی برای بانوان به ویژه برای زنان سرپرست خانوار با برنامه‌ریزی جدی‌تر، توجه بیشتری داشته باشد.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین بازار عرضه محصولات است که باید در این زمینه برای خانم ها با همکاری دستگاه‌های مختلف بازارچه های دائمی ایجاد شود و علاوه بر آن در برخی استانها و شهرها نیز بازارچه های فصلی و مرزی مناسب باید راه اندازی و ایجاد شود.

 

خزعلی با تاکید بر نقش و جایگاه بانوان در عرصه تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: در عرضه محصولات بانوان کارآفرین، اگر محصول تولیدی خوب و باکیفیت باشد به راحتی می تواند بازار رقابت عرضه را به دست گیرد، ولی در نظر گرفتن نیاز بازار هم یکی از موضوعات جدی عرضه تولیدات است که باید به آن توجه و محصولی متناسب با نیاز بازار تولید کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول