اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نیاز مردم سمنان به آرد تا 2.5 ماه تأمین شد/ ذخیره گندم کافی است

استاندار سمنان از تأمین نیاز مردم استان سمنان به آرد تا 2.5 ماه آینده خبر داد و گفت: ذخیره گندم به‌اندازه کافی در این استان وجود دارد.

نیاز مردم سمنان به آرد تا 2.5 ماه تأمین شد/ ذخیره گندم کافی است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در حاشیه بازدید از شماری از نانوایی‌های استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، در نانوایی‌های استان سمنان هیچ شلوغی و تجمعی را شاهد نبودیم.

وی بیان کرد: آرد و گندم به‌اندازه دو و نیم ماه مصرف مردم استان سمنان ذخیره و تأمین شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه دغدغه‌ای برای تأمین آرد در استان نداریم، بیان کرد: در بحث پخت نان و خبازی‌ها جزو استان‌هایی هستیم که نان به‌موقع در دسترس مردم قرار گرفته و مشکلی وجود ندارد.

هاشمی گفت: در حوزه برداشت گندم نیز تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفته است و هیچ مشکلی در این حوزه در استان سمنان نخواهیم داشت.

بازدید هاشمی، استاندار سمنان از نانوایی‌های سمنان

وی تصریح کرد: ذخیره گندم به‌اندازه کافی در استان سمنان موجود است و برداشت گندم نیز از غرب استان آغاز شده است.

استاندار سمنان افزود: بیش از ۸۵۰ خبازی با آرد یارانه‌ای در استان سمنان در حال پخت نان هستند و نظارت‌ها در خصوص کیفیت نان در حال انجام است.

هاشمی بیان کرد: بیش از ۸۵۰ نانوایی در استان وجود دارد که اقدامات لازم برای اجرایی کردن طرح مدیریت هوشمندسازی نانوایی‌های سنتی در حال انجام است.

وی همچنین از مردم عزیز و نجیب استان سمنان برای همراهی با سیاست ارزشمند اصلاح یارانه‌ها قدردانی کرد و گفت: اگر همراهی مردم نبود، اتفاقاتی که در برخی از شهرهای کشور رخ داد، در سمنان نیز به وقوع می‌پیوست؛ اما مردم استان سمنان همراهی بسیار مطلوبی با اجرای این طرح مهم دولت داشتند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول