اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خواهران شهید زینب‌های عصر انقلاب اسلامی هستند/ بیشترین جاسوس‌پروری در دولت گذشته انجام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خواهران شهدا به مانند حضرت زینب (س) صبور بوده و به تعبیری زینب‌های عصر انقلاب اسلامی هستند.

خواهران شهید زینب‌های عصر انقلاب اسلامی هستند/ بیشترین جاسوس‌پروری در دولت گذشته انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در نشست «ریحانه‌های صبور» با موضوع راویان مقاومت (خواهران شهید) اظهار کرد: شهدا با توجه به اینکه به خدا متصل بوده و اسم، صفت و وصف خدا هستند همواره ناظر بوده و در سختی‌ها کمک نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا به ویژه مادران و خواهران شهدا به‌مانند دوران پیامبران در انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی کشیدند و حتی مادران شهدایی بودند که به خاطر حفظ آبروی نظام در جلوی بدخواهان در کنار جنازه فرزند شهید خود گریه نکردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا برترین انسان‌های تاریخ بوده زیرا با وجود اینکه امام زمان (عج) را ندیدند اما در آخرالزمان وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: شیاطین ظهور امام زمان (عج) را حس کرده و تلاش دارند برای ثبات خود به هر چیزی‌ چنگ بزنند زیرا بوی مرگ خود را در همین نزدیکی‌ها استشمام کرده و از هر ترفندی برای جلوگیری از نابودی خود استفاده می‌کنند.

گرزین گفت: در این ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی برای پایداری نظام کشیده شد و در این سال‌ها وزراء، نمایندگان، مدیران کل و مسئولان دیگر که خائن بوده و به نظام خیانت کردند در کشور وجود داشتند، نکته مهم این است که بیشتر جاسوس‌پروری و حجم دستگیری جاسوسان مربوط به دولت حسن روحانی بوده که اجازه داده مسئولانی رشد کرده و برای نابودی نظام جمهوری اسلامی جاسوسی کنند.

وی بیان کرد: همه دشمنان بدانند با وجود این همه توطئه و خیانت، شهدا و خون شهدا اجازه نخواهد داد که ضربه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز کرد: استقامت و ایستادگی مردم به ویژه مادران و خواهران شهدا مثال‌زدنی بوده و باید دست و پای مردم کشور عزیزمان را به خاطر همپا بودن با انقلاب اسلامی بوسید.

وی گفت: قرار نیست انقلاب اسلامی دنیا و کشور را اصلاح و درست کند زیرا امام زمان (عج) اصلاح و درست کننده دنیا و جهان است و ما فقط وظیفه داریم شرایط ظهور ایشان  را فراهم کنیم.

گرزین خاطرنشان کرد: هریک از خواهران شهید اگر فرزندان خود را به‌عنوان سرباز امام زمان (عج) تربیت کند و در هر کشور عده‌ای به عنوان سرباز ایشان تربیت یابند قطعا بعد از تکمیل سربازان جانفشان امام زمان (عج) آن حضرت ظهور خواهند کرد.

* تعمق‌بخشی  باورها و رفتارها در‌حوزه تربیتی جدی گرفته شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه گفت: یکی از مولفه‌های مهم تمدن‌سازی در کارزار تمدن، تربیت و اجتماع قلوب مومنین بوده و رکن اصلی این تمدن در ارکان تربیتی بانوان هستند.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: بانوان باید برای تربیت فرزندان خود در تراز انقلاب فکر کرده و رفتار کنند و در این راستا به تعمق‌بخشی رفتارها و باورها به عنوان یکی از شاخص‌های مهم تربیتی بپردازند.

وی تصریح کرد: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می‌دهند که نقش کلیدی در جایگاه خانواده داشته و دشمن در محورهای عملیاتی خود در جنگ ترکیبی بر این جایگاه انگشت گذاشته تا این جامعه هدف از نقش اصلی و کلیدی خود فاصله بگیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بانوان برای ایفا نقش مهم خود در جامعه و موفق شدن در آن می بایست ابتدا منطقه و محل خود را خوب شناخته و بر تهدیدات و فرصت‌های آن اشرافیت داشته تا بتواند وارد میدان شده و با ابتکار و خلاقیت موفق شود‌.

وی افزود: تعمق‌بخشی در حوزه تربیتی با استفاده از ظرفیت‌های بسیار و مهم اولویت بوده و تلاش داریم در عرصه‌های تربیتی و تمدن‌سازی از تمام ظرفیت بانوان استفاده کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول