اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

یک‌هزار و ۹۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان تهران وجود دارد/ جمع‌آوری یک میلیارد تومان در جشن گلریزان

جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد منطقه ۲۱ تهران برگزار و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقد و‌۵۰۰ میلیون تومان به صورت تعهد پرداخت از سوی خیرین جمع آوری شد.

یک‌هزار و ۹۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان تهران وجود دارد/ جمع‌آوری یک میلیارد تومان در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد ساکن منطقه ۲۱ تهران در شهرک سینمایی غزالی به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.

مسئولان قضایی و انتظامی کشور، خَیران، هنرمندان، پیشکسوتان ورزش کشور و شهردار منطقه ۲۱ در این مراسم حضور داشتند.

یک هزار و ۹۴ زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد

منوچهر رحمانی مدیرعامل ستاد دیه استان تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد حماسه سازان دفاع مقدس، اظهار کرد: سالانه تعداد قابل توجهی از افراد با اتهام جرایم غیر عمد به زندان می روند.

وی گفت: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران افزود: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.

رحمانی ارائه تسهیلات بانکی، استفاده از ظرفیت خیران را از ابزارهای مهم در بازگشت به زندگی زندانیان جرایم غیر عمد برشمرد و از آزادی ۱۱هزار و۸۲۷ هزار زندانی جرایم غیر عمد تهران در ستاد دیه استان تهران تا سال ۱۴٠٠ خبر داد.

وی با اشاره به تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در زندان های استان تهران، عنوان کرد: یک هزار و ۹۴ زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد که ۵۴ نفر این افراد خانم هستند، امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین این زندانیان به زندگی بازگردند.

رئیس دستگاه قضا، تحولی جانانه در قوه قضاییه ایجاد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب‌ یزدی نیز در این مراسم، با بیان اینکه حضرت حمزه سیدالشهدا، پهلوان بود، گفت: حضرت حمزه با شنیدن خبر شهادت از زبان مبارک پیامبر گرامی اسلام(ص)، سجده شکر بجا آورد.

وی با بیان اینکه لذتی شیرین تر از آزاد کردن زندانی سراغ ندارم، تصریح کرد: با گفتن یا حسین(ع) دست زندانیان را بگیریم و یک ثواب ماندگار در درگاه خداوند متعال است..

این کارشناس مذهبی با تأکید براینکه بنیانگذار سنت گلریزان، حمزه سیدالشهدا(ع) است، اضافه کرد: روز عاشورا پاکباخته ها و مشتی ها از اسلام و مولای خود امام حسین(ع) دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یزدی با بیان اینکه قلب امام زمان(عج)با رهایی زندانیان از حبس خشنود می شود، تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه قیمت ندارد.

وی در پایان اظهار کرد: رئیس دستگاه قضا، تحولی جانانه در قوه قضاییه ایجاد کرد و به شدت به سمت مردمی شدن در حرکت است.

گفتنی است، در پایان این جشن گلریزان، حاضران مبالغی را به عنوان کمک در داخل پرچمی مزین به نام نامی قمر منیر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) قرار دادند و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقد و‌۵۰۰ میلیون تومان به صورت تعهد پرداخت از سوی خیرین جمع آوری شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول