اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع 27 تن برنج در شهرستان بدره

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره گفت: در طول هفته ۲۷ تن برنج که شامل ۱۳ تن تایلندی، ۱۰ تن هندی و یک تن پاکستانی با نرخ مصوب در سطح شهرستان توزیع شد.

توزیع 27 تن برنج در شهرستان بدره

پورمحمد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای طرح هدفمند سازی یارانه‌های مردمی و طبق دستورالعمل سازمان مبنی بر کنترل بازار کالاهای اساسی گشت‌های مشترک تنظیم بازار( اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و...) به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر کار بازرسی در سطح شهرستان را انجام می‌دهند.

وی افزود: در طول هفته ۲۷ تن برنج که شامل ۱۳ تن تایلندی، ۱۰ تن هندی و یک تن پاکستانی با نرخ مصوب در سطح شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی بدره ادامه داد: به طور میانگین در طول روز ۲۵ واحد صنفی توسط تیم‌های گشت مشترک تنظیم بازار مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد صنفی طبق قوانین برخورد صورت می پذیرد.

وی در ادامه گفت: اکنون در سطح شهرستان وضعیت بازار کالاهای اساسی به یک ثبات رسیده و توزیع کالاهای اساسی در بازار به صورت گسترده ادامه دارد با توجه به افزایش عرضه و کاهش تقاضا قیمت برخی کالاها کاهش یافته است.

پورمحمد در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون تعداد ۱۱ پرونده تخلفاتی در سطح شهرستان وجود داشته است.

مدیر کشاورزی شهرستان افزود: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در بازار شهرستان وجود ندارد.

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره ۰۸۴۳۵۷۲۲۵۰۸ جهاد کشاورزی شهرستان گزارش‌‌های خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول