اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساخت یک هزار و ۷۳۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گچساران

رئیس راه و شهرسازی گچساران گفت: در طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه وبویراحمد یک هزار و ۷۳۰ واحد در این شهرستان ساخته خواهد شد.

ساخت یک هزار و ۷۳۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گچساران

سعید کردلو در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن نقش موثری در بهبود بازار مسکن و خانه دار شدن مردم بخصوص اقشار متوسط جامعه دارد.

وی بیان کرد:کلنگ آغاز عملیات اجرایی سه هزار واحد در نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویر احمد به زمین زده شد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به اینکه این یک گام بسیار بزرگ در راستای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است، تصریح کرد: از ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویر احمد، یک هزار و ۷۳۰ واحد سهم گچساران است.

کردلو عنوان کرد: این تعداد واحد با برنامه ریزی های انجام شده در۴ سایت و در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار در نقاط مختلف گچساران اجرا می شود.

وی گفت: سایت پازنان با ۷۰۴ واحد در زمینی به مساحت ۵ هکتار و سایت سردار قاسم سلیمانی در کارکنان با ۵۳۴ واحد در زمینی به مساحت ۶ هکتار اجرا می شود.

 رئیس راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: از دیگر سایت های پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان می توان به سایت خامی واقع در پانصد دستگاه بعد از ساختمان های مسکن مهر ضلع شرقی حوزه علمیه با ۲۴۰ واحد در دو هکتار و سایت خنگ بنار با ۲۵۲ واحد در سه هکتار اشاره کرد.

کردلو با اشاره به اینکه ۵۸ درصد از نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد در گچساران اجرا خواهد شد، بیان کرد: در این شهرستان مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

 وی افزود: برای اجرای این طرح در گچساران تمام استعلامات قانونی انجام گرفته و بعد از اخذ پروانه عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

کردلو اظهار کرد: در گچساران ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این‌تعداد بعد از بررسی وضعیت متقاضیان و سوابق ملکی افراد یک هزار و ۷۳۰ نفر انتخاب خواهند شد.

 رئیس راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: اجرای این پروژه بزرگ نیاز به تعامل و همکاری تمام دستگاه های خدمات رسان اداری اعم از آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و دیگر دستگاه ها دارد.

کردلو اضافه کرد: امید می رود تا تمام دستگاه های خدمات رسان در حوزه خود وظایف محوله را در این پروژه بزرگ به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول